خبرگزاری کار ایران

به ریاست حاجی زاده برگزار شد؛

جلسه بررسی وضعیت خطوط انتقال مواد سوختی در سطح استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۶۳۰

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان جلسه ای جهت بررسی وضعیت خطوط انتقال مواد سوختی در سطح استان خوزستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسه ای مبنی بر بررسی وضعیت خطوط انتقال مواد سوختی در سطح استان، امروز(چهارشنبه) مورخ ۱۹ مهرماه ۹۶ و با حضور چند تن از فرمانداران و نمایندگان فرمانداری و مدیران دستگاههای مربوطه در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان در این نشست به تشریح جایگاه استان خوزستان در سطح کشور پرداخت و با اشاره به جنبه های مختلف خوزستان از نظر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی افزود: خوزستان قلب تپنده ایران است و بایستی  به مسائل و مشکلات آن نگاه ویژه داشت چرا که حفظ صیانت از خوزستان حفظ صیانت از کشور است.

کیامرث حاجی زاده، گفت: خوزستان استانی است که دارای بحران های زیادی است و حل این مشکلات همت و تلاش مضاعفی را می طلبد از طرفی نیز با توجه به مرزی بودن استان خوزستان از لحاظ امنیتی نیز اهمیت فراوانی دارد، همچنین به دلیل بحران هایی که سبب خروج و مهاجرت از استان می شود باید با نگاه خاص به خوزستان نگریست، ضمن اینکه مشکلات باید قبل از اینکه بحران امنیتی در استان ایجاد کند برطرف شوند.

وی تأکید نمود: نفت سرمایه ملی است و با توجه به اینکه دولت به دنبال رفع معضلات در بحث عقب ماندگی در حوزه نفت است لذا می بایست در حراست از آن کوشا باشیم.

حاجی زاده اظهار داشت: در خصوص لوله های نفت بایستی در ابتدا رفاه مردم را در نظر گرفت و نهایت همکاری را در این زمینه داشت و سپس بحث کارشناسی انتقال این خطوط انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: خوزستان مشکلات زیادی دارد که البته با دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات مردم استان خوزستان و مصوبات دولت تدبیر و امید و همچنین با پیگیری های استاندار محترم در این زمینه شاهد انجام اقدامات خوبی در این خصوص هستیم.

وی همچنین از اقدامات انجام شده در حوزه هایی نظیر شاوور، ایذه، باغملک و سایر شهرها گزارشی مختصر ارائه کرد و افزود: در این حوزه ها باید کارها و جلسات بیشتری انجام شود، ضمن اینکه مصوباتی نیز در این خصوص در زمینه اعلام ساخت و سازها در حریم لوله ها به فرمانداران جهت ابلاغ به شهرداران و شورا شهر و همچنین احداث و استقرار پایگاه اطفاء حریق با توجه به آتش سوزی های زیاد در سطح استان انجام شود.

در ابتدای این جلسه نیز فرمانداران و نمایندگان فرمانداری ها و همچنین مدیران دستگاههای حاضر در جلسه در خصوص مشکلات و اقدامات انجام شده در این خصوص توضیحاتی دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز