خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر هندیجان در جلسه هماهنگی حضور خادمان حرم رضوی:

امام رضا (ع) افتخار همه شیعیان و مردم ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۶۴۴

فرماندار هندیجان گفت: امام رضا (ع) افتخار همه شیعیان و مردم عزیز ایران اسلامی است. همه اقدامات ما در عرصه‌های فرهنگ و جشن‌های ملی، مذهبی باید مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش مودت در جلسه هماهنگی حضور خادمان حرم مطهر رضوی در شهرستان بندر هندیجان که در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: جمعه 13 مردادماه همین هفته خادمان حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در شهرستان ولایت مدار هندیجان حضور خواهند یافت.

فرماندار هندیجان بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید به سمت‌وسوی مردمی حرکت کند، هیچ کار فرهنگی بدون مردم ماندگاری ندارد لذا همه اقدامات فرهنگی بخصوص برگزاری جشن‌ها باید مردمی برگزار گردد.

مودت عنوان کرد: برنامه استقبال از خادمان، روز جمعه صبح در فلکه هندیجان جنوبی از سمت دیلم با یک برنامه مفصل برگزار می شود و از همه مردم عزیز جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت می کنم.

وی افزود: برنامه‌های شهرستان به مناسبت حضور خادمان حرم مطهر رضوی، عیادت از بیماران در بیمارستان شهدا، بازدید از خانواده شهدا و جانبازان، بازدید از خانواده‌های محرومین و مستضعف است.

با حضور خادمان حرم مطهر رضوی شهر هندیجان باید عطرآگین شود

فرماندار هندیجان بیان کرد: برنامه زیبای فرهنگی با حضور بانوان در حسینیه علی ابن ابیطالب (ع) هندیجان شمالی، برنامه فرهنگی در نماز جمعه، فضاسازی و عطرآگین کردن شهر، خدمات رایگان روز پنجشنبه 12 مردادماه در بیمارستان، انتخاب یک نانوایی در سطح شهر در جهت پخت نان رایگان ازجمله برنامه‌های ستاد مردمی استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در هندیجان است.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز