خبرگزاری کار ایران

هفته ی قوه قضاییه در هندیجان گرامی داشته شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۶۲

فرماندار هندیجان در مراسم گرامی داشت هفته ی قوه قضاییه در این شهرستان، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه خود در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش مودت در جمع مسئولان، کارکنان ادارات و نهادها و برخی از مردم هندیجان در مسجد جامع این شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب، اظهار داشت: سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و هفته قوه قضائیه را گرامی می‌داریم.

وی افزود: ما یاد و خاطره این شهدای عزیز را در فاجعه تروریستی بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 گرامی داشته، به ملت شریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: از سال 1358 تا سال 1360 چند رویداد در کشور ما به وجود آمد یک گروهک‌های تروریستی فرقان، مجاهدین خلق، کودتای نوژه، حمله وحشیانه آمریکا به طبس و آغاز 8 سال جنگ تحمیلی ازجمله آن‌ها بوند.

وی گفت: در جنگ تحمیلی با عنایات غیبی الهی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و ایستادگی قهرمانانه ملت شهیدپرور ایران به بهترین شکل مدیریت شد.

مودت عنوان کرد: ملت ما با پیروی از مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) این نهضت الهی و حمله ددمنشانه کوردلان بعثی را به بهترین شکل هدایت و پیروزی را نصیب خود کردند.

وی افزود: بعد از همه فراز و نشیب‌های سخت دوران گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدایت‌های مدبرانه خود در مقابل تهدیدهای دشمنان اسلام استوارتر ایستاده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز