خبرگزاری کار ایران

بمنظور اطلاع رسانی شفاف اولین بار بعد از انقلاب!!

اولین نشست مطبوعاتی سرپرست فرمانداری هندیجان با خبرنگاران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۹۰

سرپرست فرمانداری هندیجان از مسوولین خواست برای اسکله بحرکان و سجافی اعتبارات ملی و استانی مصوب کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران این شهرستان گفت: شعار و هدف دولت تدبیر و امید کاهش تورم و افزایش آرامش ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، احمد جعفری نسب افزود: پیگیرهای لازم برای تکمیل اسکله بندر بحرکان صورت گرفته و فازهای ۳و ۴ آن در خرداد ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری هندیجان از تصویب ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار جهت بازسازی ورودی و خروجی هندیجان از سمت دیلم خبر داد که ۱۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شد و همچنین از پیگیری بیمه خبرنگاران و کاهش هزینه های گزاف تلفن و اینترنت اصحاب رسانه تاکیدجدی کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در هندیجان بیان داشت: ۳۸ کیلومتر جاده بندربحرکان و بندر سجافی نا امن است و راهداری باید پیگیر این موضوع باشد و اقدامات لازم را جهت ایمن سازی انجام بدهند و از مسئولین می خواهم برای اسکله بحرکان و سجافی اعتبارات ملی و استانی مصوب کنند تا عملیات تکمیلی و اجرایی اسکله های زیبای بندر بحرکان و سجافی و راههای ارتباطی آنها تکمیل شود.

وی ادامه داد: بنده شخصاً در دفتر مدیرکل ثبت اسناد استان خوزستان نشستم و گفتم اگرمجوز اداره ثبت اسناد در هندیجان صادر نشود من دفتر شما رو ترک نمیکنم و مجوز احداثاداره ثبت اسناد املاک در هندیجان از مدیر کل مربوطه اخذ شد.

جعفری نسب افزود: همچنین سرهنگ صالحی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان قول مساعد را برای احداثدفترخدماتی پلیس + ۱۰ به شهرستان هندیجان داده است. چرا مردم ما باید بخاطر جزئیات پیش پا افتاده رنج و زحمت مسافت های طولانی و هزینه های گزاف و مصرف بی رویه سوخت را متحمل شوند، مسئولین استان خوزستان باید برای مردم هندیجان خدمت کنند.

جعفری نسب ادامه داد: برکت زندگی ما شهدای گمنام هستند، شهدای گمنام برکت خاصی دارند و شهرستان هندیجان باحضور شهدای گمنام متبرک خواهد شد و ما هر چه داریم از شهداست.

وی در پایان تصریح کرد: امنیت در جمهوری اسلامی بالاترین نعمت است. حضرت علی(ع) می فرماید: دو نعمت است که مجهول مانده است یکی نعمت امنیت و دیگری سلامتی که باید قدر آنها را بدانیم.

این نشست مطبوعاتی برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی در دولت تدبیر و امید در دفتر فرماندار هندیجان با حضور خبرنگاران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز