خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار :

حل مشکلات مرزنشینان خوزستان موجب امنیت مرزها است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۱۰

معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و بین الملل استانداری خوزستان، گفت: توجه به مسائل و مشکلات مرزنشینان استان خوزستان موجب امنیت مرزها و رشد اشتغال در منطقه می شود.

به گزارش ایلنا ، دومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری به ریاست سید محمد علی بحرینی مقدم معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و بین الملل استانداری و با حضور هیئتی از سازمان توسعه تجارت ایران و همچنین مدیران بخش های دولتی و خصوصی استان برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان، کارشناس سازمان توسعه تجارت ایران  گزارشی را از وضعیت مرزنشینان کشور و استان خوزستان بر اساس آمار سامانه یکپارچه مدیریت مرزی ارائه داد و در ادامه حاضران پیرامون نارسایی‌ها و مشکلات مرز نشینان خوزستان مطالبی را ارائه کردند.

در ادامه بحرینی عنوان کرد: توجه به مسائل و مشکلات مرزنشینان استان خوزستان موجب امنیت مرزها و رشد اشتغال در منطقه می شود.

معاون استاندار ضمن برشمردن توانایی‌های استان خوزستان و سهم آن در تولید ناخالص ملی از کمبود امکانات و بی توجهی نسبت به نیازهای مرزنشینان استان خوزستان انتقاد و اظهار امیدواری کرد:  مسائل و مشکلات مربوط به مرزنشینان از طریق مرکز پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز