خبرگزاری کار ایران

در اقدامی خودجوش صورت گرفت؛

پاکسازی پوسترهای انتخاباتی کاندیداها توسط مردم در شهر اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۲۶

این اقدام توسط تعدادی از تشکل های محیط زیستی شهر اهواز جهت زیباسازی شهر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، مدیر انجمن مهرورزان زمین گفت: در پاکسازی قسمتی از شهر از وجود تبلیغات انتخاباتی صبح و ظهر روز جمعه ٥ خرداد ماه برخی تشکل های مردم نهاد محیط زیستی و مردم اهواز  اقدام به پاکسازی دیوارهای شهر در منطقه کیانپارس اهواز از تبلیغات و پوسترهای تبلیغاتی کردند.

شهرام دهکردی خاطر نشان کرد: آنچه ما را بیش از همیشه به فکر فرو می برد زحمتی بود که این نوع تبلیغات بر دوش پاک بانان و کارکنان شریف مجموعه شهرداری و دستگاه مدیریت شهر می گذاشت، چنانکه در واپسین ساعات ایام انتخابات با گذری کوتاه در شهر، می شد سنگینی باری که بر دوش این عزیزان قرار گرفته را به خوبی مشاهده کرد.

مدیر انجمن مهرورزان زمین با بیان  "مسابقه ی تخریب شهر توسط کاندیداهایی با ادعای آبادانی شهر" گفت:  طی چند سال اخیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با بیشترین تأثیرگذاری بر ذهن و افکار عمومی در ایران گسترش یافته  اما باز هم بسیاری از داوطلبان شورای شهر به شیوه سنتی تبلیغات، چسباندن پوستر به در و دیوار شهر اکتفا کردند و نشان دادند که هنوز سنتی فکر می‌کنند آنهم به شیوه ای نادرست و تخریب گر.

 دهکردی افزود: طبق قانون انتخابات نصب پوستر در مکان‌هایی غیر از نقاط تعیین شده توسط ستاد انتخابات استان و شهرداری ممنوع است و تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود اما کاندیداها و شاید طرفداران و حامیان شان بدون کمترین توجهی قانون را زیر پا گذاشته و با نصب پوسترهای کاندیداهای مورد علاقه خود چهره ای زشت را برای شهر ترسیم کردند.

پاکسازی پوسترهای انتخاباتی کاندیداها توسط مردم در شهر اهوازپاکسازی پوسترهای انتخاباتی کاندیداها توسط مردم در شهر اهواز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز