خبرگزاری کار ایران

رئیس مستعفی شورای شهر کوت عبدالله:

روند تصمیم‌گیری‌ها در استان طولانی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۲۵

رئیس مستعفی شورای اسلامی شهر کوت عبدالله گفت: متأسفانه تصمیم گیری جهت اجرای قانون، در خوزستان به کُندی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، طاهر باوی در گفتگوی اختصاصی با این خبرگزاری افزود: با توجه به نامه شماره 7427/3/890 مورخ 94/9/24 فرمانداری شهرستان کارون، انتصاب سرپرست فعلی شهرداری این شهر، غیرقانونی بوده و می‌بایست شهردار قبلی ابقا می شد.

وی گفت: با توجه به غیرقانونی بودن انتصاب سرپرست شهرداری، دخل و تصرف در امور مالی که حدودا 3 میلیارد تومان بوده نیز غیر قانونی است و ضرورت دارد که اعضاء محترم شورا به قانون تمکین کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر و شهرستان کارون ادامه داد: 3 نفر از اعضای شورای شهر کوت عبدالله، متأسفانه برخلاف قانون شوراها، ساکن این شهر نیستند و در اهواز سکونت دارند. علاوه بر این یک ماه است که این شورا تشکیل جلسه نداده که این موضوع نیز مغایر با قانون است.

باوی افزود: انتخابات هیات رئیسه شورای شهرستان کارون نیز حدود یک سال و نیم است که برگزار نشده است.

این عضو شورای اسلامی کوت عبدالله و شهرستان کارون خواستار تمکین همه ی افراد به قانون شد و از دستگاه های نظارتی خواست تا هرچه سریع‌تر بر نحوه عملکرد شورا به منظور صیانت از حقوق مردم نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز