خبرگزاری کار ایران

بخشدار بندر امام در جلسه شورای اداری:

منافع ملی مستلزم عملکرد تیم دیپلماسی دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۸۶

جلسهٔ شورای اداری بندر امام خمینی «ره»، پیش از ظهر امروز در محل بخشداری این بندر برگزار شد.

جلسهٔ شورای اداری بندر امام خمینی «ره»، با حضور مدیران و سایر مسوولین اداری و انتظامی این بندر و به ریاست بخشدار در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، سید مهران رفیعی، در این جلسه، به پرونده هسته‌ای ایران اشاره کرد و افزود: تیم دیپلماسی دولت تمام سعی خود را انجام می‌دهد تا منافع ملی حفظ شود.

بخشدار بندر امام در خصوص پیش رو بودن ایام مبارک دهه فجر گفت: طبق روال هر ساله، کلیه ادارات با محوریت شهرداری علاوه بر باشکوه‌تر برگزار نمودن این مراسمات، خود را برای میزبانی از میهمانان نوروزی نیز آماده کنند.

رفیعی همچنین از ادارات بدهکار به سازمان برق خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

نماینده دولت تدبیر و امید که در بیانات خود مرتب امام جمعه بندر امام را خطاب قرار می‌داد از نیروهای بسیج خواست تا در برگزاری جشن‌های دههٔ فجر و همچنین ایام نوروز، با ادارات ذیربط همکاری موثری داشته باشند.

در ادامهٔ این جلسه برخی از مدیران ادارات و مسوولین شهری به بیان نقطه نظرات خود و مشکلات موجود پرداختند.

گلمرادی شهردار بندر امام نیز از شوراهای اسلامی شهرهای بندر امام و ماهشهر و همچنین شهرداری‌های این دو شهر جهت پیگیری حق آلایندگی صنایع موجود در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز