خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی خبر داد:

برگزاری نشست بهبود مدیریت واحدهای پرورش مرغ در مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۸۴

در این جلسه پیرامون گردش کار تائیدیه واکسیناسیون واحدهای پرورش مرغ نیمچه گوشتی مطالبی مطرح شد.

به منظور پیشبرد اهداف سازمانی دامپزشکی و همچنین وحدت رویه و هماهنگی بیشتر بین بخش خصوصی و اداره دامپزشکی شهرستان جلسه ای در خصوص رسیدگی به وضعیت واحدهای پرورش نیمچه گوشتی با حضور فعالان این بخش در محل اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صبح امروز رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان با اشاره به ارتقای سطح بهداشتی و راندمان گله گفت: طی این جلسه پیرامون گردش کار تائیدیه واکسیناسیون واحدهای پرورش نیمچه گوشتی توسط مسئولین فنی، نظارت مسئولین فنی بهداشتی مرغداری و مسئولین فنی مراکز مایه کوبی بر انجام صحیح واکسیناسیون صورت گرفته در واحدهای پرورش نیمچه گوشتی مطالبی مطرح شد.

دکتر حمید رضا کاوش افزود: رعایت زنجیره سرد از مرکز فروش واکسن تا فارم، شرح وظایف مسئولین واحدهای پرورش نیمچه گوشتی، هماهنگی بیشتر با اداره بیمه شهرستان به منظور تنظیم دقیق پرونده های بیمه و برگزاری جلسه توجیهی با حضور مدیریت جهاد کشاورزی، مدیریت بیمه، جمعی از مسئولین واحدهای پرورش نیمچه گوشتی و با حضور اعضاء بخش خصوصی دامپزشکی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

وی امکان جلوگیری از خسارات ناشی از بیماریها، جلوگیری از وقوع بیماریهای مشترک انسان و دام و ارتقای سطح بهداشتی واحدهای پرورش نیمچه گوشتی را از دیگر اهداف این نشست عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز