خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرماندار ماهشهر بمناسبت هفته تربیت بدنی

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۱۴

ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پیامی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، از تلاش و کوشندگی تمام دست اندرکاران ورزش، هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، منصور قمر در این پیام عنوان داشت: ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز، نقشی اساسی و محوری دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزهای سال را در بر می گیرد.

عالیترین نماینده دولت در شهرستان اعلام داشت: ورزش شهرستان با توجه به سرمایه‌های انسانی، دارای ورزشکارانی مستعد و بالنده بوده و این امر زمینه ساز رشد و تعالی است.

وی بیان داشت: شهرستانی که در زمینه صنعت پتروشیمی و صادرات و واردات جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته می‌بایست در عرصه ورزش قدرت نمایی فراوانی را از خود نشان دهد.

منصور قمر ابراز داشت: ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی است. با ورزش است که می‌توان فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی را در جهان معرفی نماییم.

منصور قمر در خصوص همگانی شدن ورزش اذعان داشت: باید شرایطی در جامعه فراهم شود تا ورزش به عنوان مهم‌ترین اصل در زندگی تک تک افراد جامعه نفوذ کند و روزی را شاهد باشیم که ورزش درون خانواده‌ها نهادینه شده باشد.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: امیدوارم ورزش شهرستان همانند رودخانه‌ای جوشان و خروشان در جریان باشد و جوانان و نوجوانان برومند این دیار مانند نگینی درخشان در عرصه رقابت‌ها بدرخشند.

در پایان فرماندار بندر ماهشهر از زحمات مدیران ورزشی شهرستان، ورزشکاران و تمامی کسانی که در تعالی ورزش شهرستان گام برمی دارند تقدیر و تشکر نمودند.

لازم به ذکر است که دکتر منصور قمر از چهره های شناخته شده ورزشی استان خوزستان، بخصوص در حوزه مدیریت ورزش می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز