خبرگزاری کار ایران

همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)؛

آئین قصه خوانی در کتابخانه های عمومی اندیمشک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۷۵

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه کرامت و مناسبت های آن از جمله برنامه‌های برگزار شده در این دهه بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک از برگزاری آئین قصه خوانی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فریبا لطفی بافنده گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و دهه کرامت آیین‌هایی متنوعی در شهرستان برگزار می‌شود که از جمله آن، کودکانه‌هایی است که برای مناسبت‌های این دهه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی – اسلامی اسطوره‌های بسیاری داریم که مهم‌ترین آن‌ها اسطوره‌های مذهبی هستند، اظهار داشت: در هر فرهنگی، اسطوره‌هایی وجود دارد تا روح همدلی را در بین ملت خویش ایجاد کنند و برای کشورکه دارای پیشینه مذهبی و تاریخی والایی است الهام از آن‌ها راه را برای هرگونه جذب به فرهنگ و الگوی بیگانه می‌بندد.

لطفی بافنده گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و دهه مبارک کرامت برنامه‌هایی در راستای این مناسبت‌ها درکتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک برگزار گردید که با استقبال بسیار خوب کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها روبرو شده است.

وی گفت: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه کرامت و مناسبت‌های آن از جمله برنامه‌های برگزار شده در این دهه بوده است که عموم کودکان و نوجوانان شهرستان در این مسابقه شرکت کرده و به بر‌ترین نقاشی‌ها هدایای ارزنده‌ای اهداء شد.

وی در ادامه گفت: برگزاری مسابقه قصه خوانی و قصه گویی کودک و نوجوان با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نیز از دیگر برنامه‌های آئین قصه خوانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوده است که کودکان با قصه خوانی و قصه گویی در این مسابقات شرکت کرده و به بهترین فرد هدایایی اهداء شده است.

وی به برنامه‌های دیگر این اداره اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب به نام «لذت دیدار ماه» در کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز از جمله برنامه‌های این شهرستان بوده که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در این مسابقه شرکت کنند یا از طریق شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به صورت آنلاین در این مسابقه شرکت کنند. ضمنا این مسابقه در حال حاضر نیز در حال برگزاری است.

لطفی بافنده گفت: نمایش کتب موجود در کتابخانه‌های عمومی مرتبط بادهه کرامت، حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در شهرستان بوده است.

لطفی بافنده در پایان گفت: قرائت و آموزش قرآن توسط کودک ونوجوان به مناسبت دهه کرامت نیز از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوده است که توسط خود کودکان آموزش داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز