خبرگزاری کار ایران

با افتتاح اولین کلانتری اجراییات شهرداری صورت می‌گیرد؛

اجرای هرچه بهتر طرح مقابله با تخلفات شهری در اهواز

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۵۸

با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی اهواز، اولین کلانتری اجراییات پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری، راه‌اندازی می‌شود.

توسط معاونت خدمات شهری، مدیریت پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری شهرداری اهواز، بزودی «کلانتری اجراییات پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری» راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز اعلام کرد: در راستای اجرای ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و ماده ۲۰ قانون مدیریت پسماند در بحثمقابله با متخلفین شهری مشمول قوانین مذکور، معمولا مشکلاتی اعم از عدم تمکین در برابر قانون یا مقاومت صورت می‌گرفت که این امر عملا اجرای طرح از سوی شهرداری اهواز را با مشکلاتی روبرو می‌کرد.

به همین منظور با هماهنگی‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی و همکاری دادستانی محترم، با افتتاح کلانتری اجراییات پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری، از این پس با پشتیبانی نیروی انتظامی در اجرای احکام صادره از سوی دادستانی، شاهد اجرای هرچه بهتر طرح مقابله با تخلفات شهری از جانب معاونت خدمات شهری خواهیم بود.

این کلانتری در دو روز آینده و با حضور مسوولین مربوطه افتتاح می‌‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز