خبرگزاری کار ایران

تقاضای مردم از شورای اسلامی شهر؛

شهردار بندر امام خمینی به وعده‍‌های خود عمل کند

کد خبر : ۱۹۲۱۸۲

علیرغم اینکه شهردار بندر امام، بارها اعلام کرده که این بندر به زودی به زیباترین شهر استان خوزستان تبدیل می شود، کمترین اقدام عمرانی در این شهر صورت گرفته است.

در حالیکه سالهاست معابر و خیابان های بندر امام خمینی «ره»، نیاز به ترمیم و زیباسازی دارند، متأسفانه هیچگونه اقدامی از سوی شهرداری این شهر صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، برخی از شهروندان این شهر با مراجعه به دفتر خبرگزاری ایلنا و ارائه تصاویری از مناطق خود عنوان کرده اند: علیرغم اینکه گلمرادی، شهردار بندر امام بارها از طریق برنامه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران، وعده تبدیل این شهر بندری به زیباترین شهر استان خوزستان را داده است، متأسفانه کمتر اقدام عمرانی در خصوص ترمیم و بهسازی معابر این شهر صورت گرفته است.

بلوار آیت الله خامنه ای که اصلی ترین خیابان و به نوعی نقش کمربند این شهر را ایفا می کند، نیمه کاره به حال خود رها شده و هر از گاهی شاهد وقوع حوادثتلخ رانندگی و کشته و زخمی شدن برخی شهروندان است.. و علاوه بر این باعثبوجود آمدن گرد و خاک ناشی از تردد خودروها شده است.

کنده کاری های برخی سازمان ها در معابر اصلی شهر، خوب ترمیم نشده و باعثبوجود آمدن دست اندازهای فراوان شده و علاوه بر آن در فصل بارندگی ایجاد گل و لای می کند.

این شهروندان عنوان کردند: هر چند اقدام شهرداری در خصوص توسعه و ایجاد فضای پارک ها رضایت بخش بوده ولی عدم توجه به جداول و آسفالت خیابان ها علاوه بر ایجاد مشکلات ترددی، چهره ای نا مطلوب از این شهر بندری، صنعتی به نمایش گذاشته است.

تلاش خبرنگار ایلنا جهت برقراری تماس با شهردار بندر امام، جهت مصاحبه در این خصوص نتیجه ای در بر نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز