خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه؛

رئیس جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۹۰

زاهد بیگدلی به‌عنوان رئیس جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شد.

طی نشستی با حضور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز و کارکنان کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و موزه، زاهد بیگدلی به‌عنوان رئیس جدید کتابخانه معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این نشست که در سالن جلسات کتابخانه مرکزی برگزار شد، فریده عصاره، عبدالحسین فرج پهلو، مرتضی کوکبی و… از اعضای گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و برخی مدیران دیگر نیز حضور داشتند.

غلامرضا حیدری رئیس پیشین کتابخانه مرکزی گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده در دوران مسئولیت در کتابخانه ارائه داد و انتصاب بیگدلی را تبریک گفت.

همچنین بیگدلی رئیس جدید کتابخانه نیز با تشکر از حاضران در نشست، مطالبی در خصوص ضرورت ارتقاء سطح کیفی خدمات کتابخانه مرکزی، دسترسی به پایگاه ها و منابع الکترونیکی، سامانه تامین مدارک و… ارائه داد.

خلیل رنجبر معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه نیز در خصوص قرارداد جدید دانشگاه برای اشتراک با پایگاه های اطلاعاتی مورد نیاز اعضای هیات علمی گروه های مختلف سخنانی ایراد نمود.

در پایان، با اهدای هدیه ای به غلامرضا حیدری از زحمات وی در دوران ریاست کتابخانه مرکزی دانشگاه قدردانی و حکم انتصاب زاهد بیگدلی توسط رنجبر اعطا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز