خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان؛

محمد گنجی، رئیس آموزش و پرورش بندر امام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۴۴

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی «ره»، با حضور جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

طی حکمی از سوی محمد تقی زاده مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان، محمد گنجی به عنوان رئیس آموزش وپرورش بندرامام خمینی(ره) منصوب شد و از زحمات داود فروتن زاد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، دراین مراسم سیروس خدادادی معاون پشتیبانی و توسعه ی مدیریت اداره کل ضمن تبریک به به رئیس جدید این اداره، از زحمات فروتن زاد، رئیس پیشین تشکر کرد و افزود: مدیریت بُعدی روحانی دارد و شأن معلمی تا ابد برقرار است و احترام معلم، احترام به خداوند و احترام به ارزش‌هاست.

همچنین در ادامه این مراسم داود فروتن زاد ضمن تشکر از زحمات همکاران خود درخصوص برنامه های انجام شده گزارشی ارائه نمود و محمد گنجی نیز درخصوص طرح ها وبرنامه های خود مطالبی را بیان کرد و برسه اصل، خانواده، معلم و دانش آموز تأکید کرد.

شایان ذکراست دراین مراسم موسوی رییس اداره ی حراست و آل کثیر کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز