خبرگزاری کار ایران

با حضور کفاشیان در مجمع هیأت فوتبال استان /

رئیس هیأت فوتبال خوزستان انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۶۰

کاظم طالقانی از ۵۰ رأی ماخوذه با کسب ۳۶ رأی به مدت چهار سال رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان شد.

ایلنا: مجمع انتخاب رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان صبح امروز در تالار همایش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد و طی آن کاظم طالقانی به عنوان رئیس هیأت فوتبال خوزستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این مجمع که با حضور کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور برگزار شد، کاظم طالقانی از ۵۰ رأی ماخوذه با کسب ۳۶ رأی به مدت چهار سال رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان شد.

بر اساس این گزارش، کاظم طالقانی، منصور قمر و هدایت الله ممبینی برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که منصور قمر در این مجمع انصراف خود را اعلام نمود و انتخابات با حضور کاظم طالقانی و هدایت الله ممبینی برگزار شد.

رییس فدراسیون فوتبال، خوزستان را یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران خواند و گفت: این خطه امید فوتبال آسیا و جهان خواهد بود.

علی کفاشیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طبق آماری که وجود دارد خوزستان یکی از قوی‌ترین استان‌های کشور است. خوزستان فوتسال بانوان موفقی دارد که حضور بانوان این استان در تیم ملی نیز باعثشد که فوتسال بانوان در آسیا در جایگاه دوم قرار بگیرد و مطمئنا این اتفاق بسیار مبارک بود و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: امیدوارم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد شرایطی فراهم شود تا در آینده میزبانی‌های خوبی در اینجا داشته باشیم و با تکمیل پروژه‌هایی که در فولاد در حال انجام شدن است در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم اینجا را به عنوان یکی از استان‌های بزرگ معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز