خبرگزاری کار ایران

توسط رئیس دادگستری شهرستان گتوند /

از رئیس زندان شوشتر تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۴۳

از تلاش های رئیس و پرسنل زندان در راستای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان شوشتر و همچنین پیگیری امور قضایی زندانیان تقدیر شد.

ایلنا: معینی رئیس دادگستری شهرستان گتوند و سجادی دادستان این شهرستان با اعطای لوح تقدیر از محمود عباسی اصل رئیس زندان شوشتر تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طی دیداری که در دادگستری شهرستان گتوند صورت پذیرفت، معینی رئیس دادگستری شهرستان گتوند و سجادی دادستان این شهرستان با اعطای لوح تقدیر از محمود عباسی اصل تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
در این دیدار معینی با بیان این که کار درزندان کار بسیار سختی است، از تلاش های رئیس و پرسنل زندان در راستای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان شوشتر و همچنین پیگیری امور قضایی زندانیان تقدیر نموده و اذعان داشت برنامه های اصلاح و تربیت در زندانها می تواند بسیار سازنده و زمینه ساز بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه باشد.
در پایان عباسی اصل ضمن تشکر و قدردانی متقابل، تعامل و همکاری سازنده دادگستری شهرستان گتوند و شوشتر را از دلایل اصلی موفقیت و پیشرفت در انجام امور زندان دانست و اظهار داشت: کلیه کارکنان زندان تمام تلاش خود را در راستای تحقق اهداف این سازمان بکار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز