خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون منابع انسانی آبفا صورت گرفت؛

تجلیل از بازنشستگان آبفای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۹۸

در این مراسم از ۳۰ نفر از بازنشستگان آبفا مسجدسلیمان، ۱۴ نفر از بازنشستگان آبفا شوشتر و ۸ نفر از بازنشستگان آبفا گتوند با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ایلنا: مراسم تجلیل از بازنشستگان صنعت آب و فاضلاب در شهرهای مسجدسلیمان، شوش‌تر و گتوند با حضور معاون منابع انسانی آبفا خوزستان، مسئولین محلی و خانواده‌های معزز بازنشستگان بطور جداگانه در شهرهای شوشتر و مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخوزستان، معاون منابع انسانی شرکت آبفا استان، اظهارداشت: بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند هرجامعه‌ای محسوب می‌شوند و با سی سال خدمت توأم با تلاش صادقانه نمادی از تجربه به شمار می‌آیند.

غلامرضا عقیلی اذعان داشت: بازنشستگان همواره عضوی از خانواده شرکت آب و فاضلاب بشمار می‌آیند و یکی از اهداف و سیاست‌های شرکت، حمایت و پشتیبانی از بازنشستگان است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگی انتهای کارنیست بلکه یکی از مراحل زندگی است، ضمن تقدیر از تلاش‌های بازنشستگان در به ثمر رساندن اهداف شرکت، اظهار امیدواری کرد: در نظر داریم جهت ارتباط بیشتر باشما، کانون بازنشستگان صنعت آب را راه اندازی کنیم تا بتواند مامنی برای ارتباط بیشتر و ارائه خدمات بهتر به عزیزان بازنشسته باشد.

شایان ذکر است در این مراسم از ۳۰ نفر از بازنشستگان آبفا مسجدسلیمان، ۱۴ نفر از بازنشستگان آبفا شوشتر و ۸ نفر از بازنشستگان آبفا گتوند با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز