خبرگزاری کار ایران

به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز در ساحل رودخانه کارون؛

پروژه پارک ۴ هکتاری مهر اهواز در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۶۰

سید خلف موسوی هدف از اجرای پروژه ۴ هکتاری مهر را افزایش سرانه فضای سبز در ساحل رودخانه کارون و احداثساختمان‌های رفاهی ذکر کرد.

ایلنا: شهردار اهواز به همراه دارابی مدیر منطقه دو و حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز از پروژه پارک ۴ هکتاری مهر، اصلاح مسیر جاده ساحل غربی زیر پل سیاه، اصلاح مسیر ورودی زیتون کارمندی از سمت جاده شرقی کارون بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این بازدید سید خلف موسوی هدف از اجرای پروژه ۴ هکتاری مهر را افزایش سرانه فضای سبز در ساحل رودخانه کارون و احداثساختمان‌های رفاهی ذکر کرد.

وی همچنین از افتتاح مسیر دسترسی زیتون کارمندی با هدف رفع گره ترافیکی میدان نخل و دسترسی آسان و سریع به جاده ساحل شرقی، مناطق زیتون کارمندی، ملی راه، خیابان فرشید ۲ و پل کریدور حدفاصل خیابان فرشید ۲ ملی راه و فاز ۴ کوی ملت خبر داد.

سید خلف موسوی با اشاره به سامان دهی و اصلاح مسیر ورودی و خروجی نمایشگاه دائمی گفت: این پروژه پس از سال‌ها و با هدف آزاد سازی و‌‌ رها سازی کوی سید خلف از بن بست و توانمند سازی این منطقه انجام شد.

شهردار اهواز همچنین به همراه شهردار منطقه یک و مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری از خیابان سلمان فارسی و گلدان‌های نصب شده، کاشت گل و گیاه، المان‌های نوروزی و سایر کارهای صورت گرفته در این خیابان که برای نخستین بار توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز صورت گرفته بازدید کرد.

وی در پایان بر لزوم انجام به موقع پروژه‌های مورد بازدید تاکید کرد و گفت: این پروژه‌ها انشاا… اواخر اسفندماه جاری به بهره برداری می‌رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز