خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار هندیجان تاکید کرد؛

لزوم بکارگیری تمام امکانات در برگزاری ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۷۷

جلسه‌ی هماهنگی برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، معاون فرماندار هندیجان در جلسه‌ی هماهنگی ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس که با حضور امام جمعه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مدیران و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بر همکاری تمام ادارات جهت باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد ملی تاکید کرد.

بهنام خضعلی، افزود: کنگره شعر ملی خلیج فارس در تاریخ کشور ثبت گردیده و از مهمترین مراسم ملی ما است که در آن، شاعران جوان و مطرح کشور شرکت می‌کنند‌.

خضعلی در ادامه گفت: از تمام دستگاهای اجرایی شهرستان درخواست داریم که در خصوص هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم همکاری خود را با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داشته باشند و بنرهای این کنگره در مرکز استان خوزستان و از سمت ورودی استان بوشهر به هندیجان نصب گردد تا معرف هندیجان که ۹۵ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس دارد، باشد.

در این نشست، حسین افشار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان نیز در خصوص برگزاری این مراسم، گفت: در سال‌های گذشته هم در اردیبهشت ماه شاهد برگزاری کنگره شعر ملی خلیج فارس با حضور شاعران مطرح استانی و کشوری در اسکله بندر بحرکان بودیم که این مراسم بسیار مهم امسال نیز به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

در پایان، حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تاکید نمود و از مسئولان شهرستان خواست که در این زمینه همکاری خود را داشته باشند تا این مراسم به خوبی برگزار شود.

لازم به ذکر است که ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس با دریافت بیش از ۸۰۰ اثر، در ساعت ۸ صبح روز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در اسکله بندر بحرکان در جوار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز