خبرگزاری کار ایران

از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ انجام شد؛

تردد بیش از ۱۲ میلیون خودرو در محورهای مواصلانی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۴۳

رئیس کمیته حمل و نقل و استراحتگاه‌های بین‌راهی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان گفت: از آغاز طرج نوروزی تاکنون بیش از ۱۲ میلیون تردد در محورهای استان خوزستان ثبت شده است.

به‌گزارش ایلنا از خوزستان، محمد جولانژاد در تشریح آخرین وضعیت تردد در استان با توجه به موج دوم بازگشت گردشگران نوروزی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی یعنی از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین‌ ماه ۱۴۰۳، ۱۲ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۳۷ تردد در محورهای مواصلاتی سطح استان به ثبت رسیده که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال قبل، ۱۴ درصد کاهش داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل و استراحتگاه‌های بین‌راهی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان عنوان کرد: در این مدت، ۶۶۱ هزار و ۲۱۶ خودرو وارد استان خوزستان شدند که در مقایسه با پارسال که این رقم ۶۴۷ هزار و ۵۶۶ تردد بوده است، گویای رشد دو درصدی است.

او افزود: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا هشتم فروردین ۱۴۰۲، ۶۵۸ هزار و ۷۳۲ خودرو از استان خوزستان خارج شدند که این رقم با کاهش ۱۱ درصدی به ۵۸۹ هزار و ۲۵۱ تردد از ۲۴ اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال رسیده است.

جولانژاد اضافه کرد: بیشترین تردد خودرویی در بازه زمانی یادشده به ترتیب از استان‌های تهران، لرستان و اصفهان ثبت شده است.

او با اشاره به تردد در پایانه‌های مرزی خوزستان نیز بیان کرد: ‌در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۱۴۲ هزار ۹۷۸ تردد به ثبت رسیده است که از این مقدار ۱۲۹ هزار و ۳۷۶ تردد از پایانه مرزی شلمچه با ۱۲ درصد کاهش و ۱۳ هزار ۶۰۲ تردد در پایانه مرزی چذابه با ۲۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل در سال گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: همچنین در طرح نوروزی، ۱۷۵ هزار و ۸۹۳ مسافر از مبادی استان در قالب ۲۳ هزار ۴۷۷ سفر به اقصی‌نقاط کشور با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابجا شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: همچنین ۲۶ هزار و ۷۸۶ تماس در سامانه ۱۴۱ و ۱۴۱ شکایت توسط مدیریت راه‌ها در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز