خبرگزاری کار ایران

از میان۵۰۰ شرکت برتر ایران؛

پتروشیمی بوعلی سینا، رتبه نخست بهره‌وری کل در گروه پتروشیمی را از آن خود کرد/پیام تبریک مدیرعامل

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۶۶

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور رتبه اول از نظر بهره‌وری کل عوامل در گروه پتروشیمی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط‌ عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، این شرکت موفق شد در مراسمی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، از میان ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور که نقش مهمی در رشد تولید، اشتغال‌زایی، صادرات، فروش و توسعه اقتصادی کشور داشتند و توسط سازمان مدیریت صنعتی مورد ارزیابی قرار گرفتند، رتبه اول از نظر بهره‌وری کل عوامل در گروه پتروشیمی را کسب نماید.

در این آئین که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر اقتصاد، مقامات اقتصادی و صنعتی کشور و همچنین مدیران و صاحب‌نظران اقتصادی و صنعتی برگزار شد، اردلان صداقت‌زاده قائم‌مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، تندیس رتبه اول بهره‌وری کل عوامل در گروه پتروشیمی را دریافت کرد.

در همین رابطه، امروز مدیرعامل پتروشیمی بوعلی‌سینا پیام تبریکی خطاب به کارکنان این شرکت صادر نمود.

در بخشی از پیام سید محمد احمدزاده آمده است:

موفقیت در کسب رتبه اول بهره‌وری کل عوامل در گروه پتروشیمی ایران در همایش IMI100 نشان از عزم جدی همکاران سخت کوش این خانواده بزرگ دارد.

شما همکاران، آینه تمام نمای شرافت، صداقت، تعهد و جهاد بی وقفه هستید. بنده بر این باورم که توسعه و بالندگی میسر نمی‌شود جز با همت و جدیت در سایه سازنده اندیشه شما.

در این پنج سال سپری شده سالی پر از افتخارات برای شرکت پتروشیمی بوعلی سینا رقم خورده است. بدینگونه که الحمدلله از سال ۹۷ تا ۱۴۰۱ علاوه بر اینکه افزایش تولید، فروش، درآمد و سود همراه بوده، در سال۱۴۰۲ هم شاهد درخشش رتبه اول بهره‌وری کل عوامل در گروه پتروشیمی کشور، دریافت جایزه مدیریت مالی، افزایش ۷درصدی نه ماهه سال جاری نسبت به نه ماهه سال ۱۴۰۱، افزایش سود نه ماهه‌ سال ۱۴۰۲ نسبت به کل سود سال۱۴۰۱، در مدار قرار گفتن واحد پارازایلین و تولید محصول آن بوده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز