خبرگزاری کار ایران

در ادامه بازتعریف برخی از پروژه‌ها در ایذه صورت گرفت؛

تغییر نام استخر «آنزان» ایذه به «شهرداری» در ازای انجام تعمیرات

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۵۸۷

شهرداری ایذه پس از انجام برخی تعمیرات در استخر شهر، در یک اقدام عجیب، نام این استخر را از آنزان به شهرداری تغییر داد.

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بازتعریف پروژه‌های قدیمی و افتتاح چندین باره برخی از خروجی‌های تحت عنوان عمرانی در شهرستان ایذه تازگی ندارد. به عنوان نمونه می‌توان به پروژه ساختمان شماره ۳ آتش‌نشانی واقع در انتهای خیابان استادیوم تختی این شهر اشاره کرد که شهرداری و شورای شهر فعلی قصد داشتند در بهمن ماه ۱۴۰۰،  این ساختمان را برای بار دوم افتتاح و با تغییر تابلو، این پروژه را به عنوان گزارش عملکرد خود به مردم ارائه دهند.  اقدامی عجیب که نه‌تنها باعث تعجب عمومی گردید، بلکه اعتراض شهردار و اعضای شورای شهر سابق را نیز در پی داشت. 

در تازه‌ترین اتفاق ممکن، شهرداری ایذه در ادامه روند تغییر عناوین و مصادره چندین باره برخی از پروژه‌ها، قصد دارد استخر آنزان ایذه را پس از تعمیر، با تغییر تابلو به نام خود به مردم معرفی کند. اتفاقی که با نصب تابلو این ساختمان، باعث یادآوری تغییر تابلو ساختمان آتش‌نشانی در فضای مجازی و حقیقی شهر شد. 

پیش از این اتفاق بود که غلامحسین اسدی زاده شهردار اسبق ایذه همزمان با تغییر تابلو ساختمان آتش نشانی، به خبرنگار ایلنا گفته بود: چه دلیلی می‌تواند داشته باشد که بعضی افراد شاغل در شهرداری اقدام به دستکاری تابلو ورودی ساختمان کرده و خرداد ۱۴۰۰ را به بهمن ۱۴۰۰ تبدیل کرده‌اند، اقدامی که کاملا خارج از عرف کاری است.

او ضمن اشاره به مسبوق به سابقه بودن این کار طی چند ماه اول شروع به کار تیم جدید در شهرداری ایذه، گفت: همین اقدام خارج از عرف نیز در سنگ‌نوشته مرد شمی صورت گرفت و طی یک دستکاری اقدام به مخدوش کردن اسامی شهردار و اعضای شورای شهر سابق کردند.

 جهانبخش رشیدی رئیس شورای شهر ایذه در پاسخ به اقدام شهرداری در تغییر عنوان تابلو استخر آنزان به خبرنگار ایلنا، گفت: طی توافقی که میان شهرداری و اداره ورزش و جوانان صورت گرفت، این ساختمان در ازای انجام تعمیرات به مدت ۲۰ سال در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

رشیدی با اشاره به این موضوع که هزینه تعمیر این ساختمان را شهرداری ایذه پرداخت کرده است، افزود: چون هزینه را شهرداری پرداخت کرده، الان دیگر به نام شهرداری است و تابلوی استخر نیز بخاطر همین تغییر کرد.

او در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایلنا که مگر با پول مردم و برای مردم این اقدام صورت نگرفته، پس تغییر تابلو، بازتعریف یک پروژه تعبیر نمی‌شود؟ گفت: پول متعلق به مردم است، ولی چون با نام شهرداری هزینه شده است، تابلو تغییر کرد.

لازم به ذکر است که زمین استخر شنا ایذه در سال ۱۳۸۱ با مساحت تقریبی ۳۷۰۰ متر مربع و با مبلغ تقریبی سه میلیون و دویست هزار تومان از اداره مسکن و شهرسازی با کاربری ورزشی خریداری شد، در سال ۱۳۸۲ با مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و با کمک  اعتبارات استانی و نهایتا با مبلغ ۶۱۰ میلیون تومان به مرحله نهایی رسید.

 این استخر  پس از یک وقفه در سال ۱۳۸۷ به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید و به دنبال آن استخربرون سپاری شد.

تغییر نام استخر «آنزان» ایذه به «شهرداری» در ازای انجام تعمیرات

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز