خبرگزاری کار ایران

استاندار:

سهم خوزستان از نهضت ملی مسکن ۲۸۸ هزار واحد مسکونی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۷۳۴

استاندار خوزستان گفت: از ۴ میلیون مسکنی که باید در ۴ سال ساخته شود سهم خوزستان ۲۸۸ هزار واحد است که چه توسط مردم و چه توسط نهادها و دستگاه های اجرایی بایست ساخته شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، نشست شورای مسکن استان امروز یکشنبه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: مسکن مهمترین کار دولت است؛ از ۴ میلیون مسکنی که باید در ۴ سال ساخته شود سهم خوزستان ۲۸۸ هزار واحد است که چه توسط مردم و چه توسط نهادها و دستگاه های اجرایی بایست ساخته شود و ایجاد زیرساختهای این واحدها شامل آب، برق، تلفن، راه، مدرسه، بهداشت، پاسگاه و مسجد نیز باید در دستور کار باشد.

وی افزود: بخش مسکن باید به عنوان موتور محرک اشتغال و رشد و توسعه استان باشد و فرمانداران و اعضای شورای مسکن استان و شهرستان‌ها دست در دست هم دهند و کار تهیه و ساخت مسکن را جلو ببرند.

در این جلسه فرمانداران گزارشی از روند نهضت ملی مسکن ارائه دادند و موضوعات مرتبط همچون پیگیری تشکیل گشت‌های ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک، تسریع در شناسایی خانه‌های خالی، گزارش روند مسکن روستایی، گزارش روند اعطای تسهیلات خودمالکی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز