خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هندیجان خبر داد:

فعالیت ۳ ایستگاه مطالعه در شهرستان هندیجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۳۵

در حال حاضر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هندیجان ۹۰۰ نسخه کتاب در بین ایستگاه‌های مطالعه توزیع نموده است.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هندیجان گفت: طرح ایستگاه مطالعه که از طرح‌های خوب و اثربخش کتابخانه‌های عمومی است، در راستای دسترسی عمومی مردم به کتابخانه‌های عمومی اجرا شد و در شهرستان هندیجان با افتتاح یک ایستگاه مطالعه در شهرداری هندیجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، امین قنواتی افزود: با توجه به استقبال بسیار زیاد عموم مردم شهرستان از این ایستگاه و استفاده از منابع موجود در ایستگاه مطالعه شهرداری و پیگیری‌های بعمل آمده، دومین و سومین ایستگاه مطالعه در فرمانداری شهرستان هندیجان و اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز افتتاح و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

قنواتی هدف از راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترسی آسان عموم مردم به کتاب، فراهم کردن بستری مناسب برای اشاعه اطلاعات، مبارزه با فرقه‌های ضاله موجود در شهرستان(با توجه به مرزی بودن شهرستان) و ارتقاء سطح مطالعه و فرهنگ شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ۹۰۰ نسخه کتاب در بین ایستگاه‌ها توزیع نموده است و به گزارش رابطین، جذابیت کتاب‌ها به گونه‌ای می‌باشد که روزانه حدود ۱۲۰ نسخه کتاب به امانت رفته و حدود ۲۵۰ نفر در سنین مختلف به این ایستگاه‌ها مراجعه می‌نمایند.

قنواتی در پایان گفت: خوشبختانه استقبال از این ایستگاه‌ها در شهرستان بسیار زیاد می‌باشد و در حال حاضر نیز دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست ایستگاه داده‌اند که طی مذاکراتی با اداره کل استان پس از بررسی این کار انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز