خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان؛

سیستم فیلتراسیون و مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی ماهشهر به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۳۸

با بهره برداری از فیلترهای جدید آب شرب مطلوب و استاندارد ۷۵ درصد از مشترکین موجود در سطح ایستگاه ماهشهر صنعتی تامین می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: با توجه به توسعه ماهشهر و نیاز به آب با کمیت و کیفیت مطلوب‌تر، افزایش ظرفیت مخازن ذخیره و فیلتراسیون این شهر علی رغم کاهش اعتبارات آبرسانی به عنوان یک طرح مهم و حیاتی در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، محمدعلی صنیعی‌نژاد با بیان اینکه تا پیش از این ظرفیت فیلتراسیون آب ماهشهر ۱۷ هزار مترمکعب در شبانه روز بود، افزود: در این طرح ۵ دستگاه فیل‌تر آب تحت فشار هر کدام به ظرفیت ۲۵۰ مترمکعب در ساعت به بهره برداری می‌رسد که مجموعا ظرفیت فیلتراسیون آب شرب ماهشهر را به ۴۷ هزار مترمکعب در شبانه روز ارتقا می‌دهد که این امر تاثیر بسزایی در افزایش سطح کمی و کیفی آب شرب مردم خواهد داشت.
وی هزینه نصب و اجرای این فیلتر‌ها را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از فیلترهای جدید آب شرب مطلوب و استاندارد ۷۵ درصد از مشترکین موجود در سطح ایستگاه ماهشهر صنعتی تامین می‌شود.
صنیعی‌نژاد در خصوص جزئیات مخزن ذخیره آب ماهشهر نیز گفت: برای بهره برداری از مخزن جدید که ۲۰ هزار مترمکعب ظرفیت دارد حدود یک میلیارد ریال هزینه شده است و با افتتاح آن ظرفیت ذخیره سازی آب شرب ماهشهر از ۱۸ هزار مترمکعب به ۳۸ هزارمترمکعب افزایش می‌یابد.
رییس هیئت مدیره آبفای استان دستاوردهای اجرای این طرح را افزایش ظرفیت ذخیره آب شرب شهر ماهشهر متناسب با نرخ رشد جمعیت و پوشش دادن نیاز آبی شهر در زمان نوسانات ساعتی مصرف آب، ایجاد تعادل در شبکه توزیع عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز