خبرگزاری کار ایران

در دیدار معاون رئیس‌ دیوان محاسبات کشور با استاندار خوزستان:

بن‌بستی برای حل مشکلات خوزستان وجود ندارد/شناسنامه‌دار کردن پروژه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۵۵۵

معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور در سفر خود به خوزستان با صادق خلیلیان استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در این دیدار که امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار گردید، علاوه بر محمدعلی زهره‌ای معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور، اکبری مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها، زارع مدیرکل امور پشتیبانی، بابایی مدیر دفتر خدمات سازماندهی، باشتی مشاور رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور در امور بسیج ایثارگران، اصلانی و یکتایی حضور داشند.

استاندار خوزستان در این نشست اظهار کرد: خوزستان یک استان راهبردی بوده و ۴۰ درصد از منابع عمومی بودجه کشور را تامین می‌کند.

صادق خلیلیان به منفعل بودن برخی مدیران در دولت قبل اشاره کرد و گفت: برخی پروژه‌ها سال‌ها روی زمین مانده بود که با پیگیری‌ها در این دولت دوباره فعال شدند.

خلیلیان با بیان اینکه فاضلاب نیز برای مردم استان مشکلات زیادی به وجود آورده بود و در برخی نقاط این مشکلات برطرف و آسفالت نقاط حفاری شده مانده که به زودی انجام می‌شود، افزود: بن‌بستی برای حل مشکلات استان وجود ندارد.

وی به مصوبات سفر هیات دولت به استان و شناسنامه‌دار کردن پروژه‌های استان اشاره و آن‌ها را تشریح کرد.

استاندار خوزستان در پایان نقش دیوان محاسبات در نظارت را مهم دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز