خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

افزایش ۶ برابری مراجعات به بیمارستان‌های خوزستان/ همه بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۳۵۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: میزان مراجعه به بیمارستان‌ها در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن ۶ برابر شده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمدحسین سرمست در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز ۱۶ بهمن‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ هزار نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند. در این مدت موارد بستری و فوت سه برابر شده است اگرچه هنوز تعداد موارد فوت زیاد نیست. البته دو هفته پس از افزایش موارد بیماری، موارد بدحال خود را نشان می‌دهند و سپس موارد مرگ هم بیشتر می‌شوند.

وی افزود: در هفته‌های آینده نیاز به تخت بستری خواهیم داشت. وضعیت موارد بستری و ترخیصی تقریبا نزدیک به هم است اما یکی دو هفته بعد با افزایش بیماران بدحال، تخت‌های بیشتری اشغال می‌شوند بنابراین باید همه بیمارستان‌ها در حالت آماده‌باش باشند.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی سطح مناسبی ندارد. با توجه به شیوع بیماری، در هر جمعی احتمال وجود بیمار وجود دارد بنابراین باید حداقل از ماسک استفاده و از حضور در تجمع‌های غیرضروری پرهیز شود تا تعداد بیماران کم و خدمات‌رسانی بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز