خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد:

مهمترین اقدام شرکت آبفا در امر پدافند غیرعامل، حفظ آرامش مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۶۷

آمادگی فکری، اتخاذ تدابیر عملی بمنظور حفظ آمادگی و برنامه‌ریزی مناسب و بطور کلی هر برنامه‌ای که تحت این عنوان طراحی و اجرا شود، در راستای اهداف پدافند غیرعامل است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: مهم‌ترین اقدام شرکت آبفا در امر پدافند غیرعامل حفظ آرامش مردم است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان محمدعلی صنیعی‌نژاد در همایش نقش مدیران در پدافند غیرعامل که با حضور قائم مقام قرارگاه ارشد سپاه پاسداران، قائم مقام پدافند غیرعامل استانداری خوزستان، معاونین و مدیران ادارات تابعه آبفا خوزستان برگزار شد، ضمن اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص اهمیت به کارگیری اصول پدافند غیرعامل گفت: مهم‌ترین اقدام شرکت آبفا در امر پدافند غیرعامل حفظ آرامش مردم است و مدیران آبفا خط مقدم این حرکت در اجرای پدافند غیرعامل محسوب می‌شوند.
وی اهداف اصلی پدافند غیرعامل را محافظت از نیروی انسانی و تأسیسات حیاتی کشور برشمرد و افزود: آمادگی فکری، اتخاذ تدابیر عملی بمنظور حفظ آمادگی و برنامه ریزی مناسب و بطور کلی هر برنامه‌ای که تحت این عنوان طراحی و اجرا شود، در راستای اهداف پدافند غیرعامل است.
رییس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان انجام مطالعات پدافند غیرعامل در پروژه‌های دردست مطالعه، دردست اجرا و تأسیسات درحال بهره‌برداری را از جمله اقدامات پدافند غیرعامل در شرکتهای آب و فاضلاب برشمرد که این مطالعات به اقتضای شرایط، وضعیت و موقعیت محل پروژه‌ها در حال انجام هستند.
مشاور مدیرعامل در امور پدافند غیرعامل نیز در این همایش با بیان اینکه پدافند غیرعامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌شود که بکارگیری آن‌ها مستلزم استفاده از جنگ‌افزار نبوده اما اجرای آن‌ها موجب جلوگیری از حمله احتمالی دشمن شده یا تلفات و خسارت‌های ناشی از تهاجم دشمن را کاهش می‌دهند، گفت: شرکت آبفا خوزستان در امر آموزش، طراحی و اجرای رزمایش، مطالعات و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل جزو برترین‌های استانی و کشوری است.
وی اظهار داشت: طرحهای پدافند غیرعامل باید در برگیرنده شناسایی و پیش‌بینی تهدیدات و تبیین تهدید غالب، راه‌های کاهش خطر و مقابله با تهدیدات، بررسی خسارتهای محتمل ناشی از حملات دشمن، راههای کاهش و کنترل خسارت‌ها و راه‌حلهای احیا و بازسازی آسیب‌های وارده باشند.
سردار علیپور قائم مقام قرارگاه ارشد سپاه پاسداران از دیگر حاضران در این مراسم بود که خواستار تشکیل کارگروهی در شرکت آبفا خوزستان بمنظور بررسی راهکارهای خدمات رسانی بی‌وقفه در شرایط صلح، نیمه بحرانی و بحرانی به مردم شد.
وی نگهداری از منابع انسانی و غیرانسانی موجود، استفاده بهینه و مطلوب از منابع مطلوب و تعریف فرآیندی که در تمام شرایط
بحران و غیر بحران قابل استفاده باشد را بسیار حائز اهمیت خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز