خبرگزاری کار ایران

دربین ۱۶ تیم از صنایع معدنی کشور؛

تیم فوتسال شرکت فولاد خوزستان قهرمان جام غدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۵

بیشترین مقام قهرمانی در مدت شش دوره برگزاری مسابقات فوتسال ایمیدرو و شرکت های تابعه، متعلق به تیم فولاد خوزستان است.

ایلنا: تیم فوتسال شرکت فولاد خوزستان، در ششمین دوره مسابقات فوتسال سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و شرکت‌های تابعه با عنوان «جام غدیر» به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به دنبال این پیروزی، عبدالمجید شریفی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در دیدار با اعضاء این تیم و کادر فنی آن، ضمن تبریک موفقیت حاصله و تقدیر از زحمات دست اندرکاران تربیت بدنی، رهنمودهای لازم را برای توسعه و اشاعه ورزش در بین کارکنان و خانواده‌ها ارائه نمود.

منصور رنجبر مدیسه مدیراموراجتماعی وخدمات شرکت فولاد خوزستان نیز در گفتگویی با خبرنگار ما درباره موفقیت تیم فوتسال شرکت گفت: پیروزی تیم فوتسال فولادخوزستان درجام غدیر یک افتخار جدید است که به سوابق درخشان این تیم اضافه شده است. وی این موفقیت را حاصل تلاش جمعی و هماهنگ بازیکنان دانست.

وی افزود: اعضای این تیم متشکل از آقایان امیر فاظلی، میلاد امانی، بهنام موسوی، سعید قنبری، فرزاد مکوندی، اصلان محراب‌پور، ایمان آهنگر دزفولی، محمد مطلبیان، اسحق فرهادی، یاسین اقبال، حسین ممبینی و صابر مکوندی با سرمربی‌گری عادل قاسمی و کادر فنی شامل عبدالرضا موسوی، بهنام بهداروند، حسین محمد حسینی، مازیار کردی، قدرت اله افرایی و نعمت اله مرادی است.

این گزارش حاکیست شرکت فولادخوزستان یکی از پرافتخار‌ترین تیم‌های فوتسال صنایع معدنی را درسطح ایمیدرو داراست که از محبوبیت بسیاری دربین کارکنان و جوانان علاقمند برخوردارست و بیشترین عناوین قهرمانی را طی شش دوره برگزاری لیگ داخلی فوتسال به خود اختصاص داده است.

سیدمهدی محمدی رییس کارگروه ورزش ایمیدرو نیز اظهار داشت: دور مقدماتی ششمین دوره مسابقات فوتسال ایمیدرو و شرکت‌های تابعه ۷ مهر ۹۲ با حضور ۱۶ تیم به میزبانی شرکت مس سرچشمه در کرمان برگزار شد.

وی افزود: دور دوم و نهایی این مسابقات نیز در مجموع به مدت پنج روز و به میزبانی استان اصفهان در شرکت فولاد مبارکه، با حضور ۸ تیم شامل فولاد مبارکه، مجتمع سنگ آهن جلال آباد، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، مس سرچشمه، مس سونگون، سنگان و فولاد هرمزگان برگزار شد.

محمدی گفت: در جریان این مسابقات، تیم‌های فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان و سنگ آهن جلال آباد به رده بندی و فینال راه یافتند.

در این مسابقات تیم فولاد خوزستان ۵ بر ۲ بر سنگ آهن جلال آباد غلبه کرد و تیم فولاد هرمزگان ۵ بر ۳ بر تیم فولاد مبارکه پیروز شد.
وی ادامه داد: طی مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با نام مبارک «جام غدیر» با حضور جمعی از نمایندگان شرکت‌های فولاد خوزستان، مس سرچشمه، فولاد مبارکه و رییس کارگروه ورزش ایمیدرو، مطابق سنوات گذشته با اعطای مدال از تیم‌های بر‌تر شرکت کننده تقدیر بعمل آمد و جوایزی به آنان اهدا شد.

رییس کارگروه ورزش ایمیدرو در ادامه این گفت‌و‌گو به پیشینه برگزاری این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: توجه به ورزش در سطوح کارمندی و کارگری در ایمیدرو و شرکت‌های تابعه از شش سال قبل و به منظور ایجاد نشاط و شادابی در کارکنان این بخش مهم از صنعت کشور، مورد توجه قرار گرفت و امیدواریم با استقبال گرم صنعتگران ورزش دوست و توجه بیش از پیش مسئولین، ورزش همگانی کارکنان همواره توسعه و ارتقاء یابد.

وی افزود: سطح این دوره ازمسابقات فوتسال بین کارکنان ایمیدرو و شرکت‌های تابعه بوده و تمام دیدار‌ها مطابق قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های روز فدراسیون انجام شده است.

محمدی در عین حال تصریح کرد: هر چند که مسابقات فوتسال بین کارکنان ایمیدرو و شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود، اما به گفته اکثر حاضران بویژه داوران مسابقات که در مسابقات لیگ بر‌تر قضاوت داشته‌اند، سطح مسابقات چیزی کمتر از لیگ بر‌تر ندارد و لذا قادر خواهیم بود از همین بازیکنان حداقل ۲ تیم در سطح لیگ داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز