خبرگزاری کار ایران

با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد؛

فولاد مبارکه نقش به‌سزایی درکاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۵۸

کمک‌های امسال شرکت فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نسبت به سال‌های قبل از رشد چشمگیری برخوردار بوده و باعثشده که زندانیان بیشتری از زندان‌ها آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان از اقدامات خیرخواهانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکای تجاری کسب و کار این شرکت در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد تقدیر کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی که شرکت فولاد مبارکه و کارکنان آن و شرکت‌های پیمانکاری برای کمک به کسانی که بصورت غیرعمد در زندان‌های کشور بسر می‌برند انجام داده‌است در کل کشور بی‌نظیر بوده و طی سالیان گذشته باعثخوشحالی تعداد زیادی از خانواده‌های این دسته از افراد شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید اسدا… جولایی افزود: شرکت فولادمبارکه، کارکنان و شرکت‌های پیمانکاری تعهدی در این خصوص ندارند و فقط براساس احساس مسئولیت و ذخیره کردن ثواب خیر برای آخرت دست به این کار بسیار پسندیده می‌زنند که قطعاً مورد رضای خداوند منان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های امسال این شرکت نسبت به سال‌های قبل از رشد چشمگیری برخوردار بوده و باعثشده که زندانیان بیشتری از زندان‌ها آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگردند، گفت: اقدامات فولاد مبارکه اصفهان در این کار خیر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور شده و استان اصفهان را نسبت به سایر استان‌های کشور ممتاز و در ردیف اول خیرین قرار داده است.

وی در پایان از خداوند منان برای سلامتی، سعادت و توفیق روز افزون کارکنان و کلیه عزیزانی که در این کار خیرخواهانه حضور فعال داشته‌اند دعا کرد و اظهار داشت: کمک به نیازمندان موجب افزایش رزق و روزی شده و نوعی سرمایه‌گذاری برای سعادتمندشدن در دنیا و آخرت است.

بنابر همین گزارش در این دیدار مجید احسانی مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گزارش کاملی از اقدامات این ستاد با توجه به حمایت‌ها و کمک‌هایی که کارکنان فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار این شرکت ارایه داده‌اند، گفت: من دست همه کارکنان خدوم و پرتلاش فولادمبارکه و شرکای تجاری کسب و کار این شرکت را می‌بوسم و از خداوند منان آرزوی سلامتی، تندرستی و توفیق روزافزون را برای همگان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم این اقدامات ارزشمند انجام شده مورد رضای خداوند متعال واقع شده و باعثخیر و برکت در زندگی همه این عزیزان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز