خبرگزاری کار ایران

استاندارخراسان‌شمالی:

استانداران و فرمانداران باید اعتماد مردم به نظام اجرایی کشور افزایش دهند

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۳۷۰

استاندار خراسان‌شمالی با تشریح مهم‌ترین محورهای سخنان رئیس‌جمهوری در همایش استانداران و فرمانداران گفت: استانداران و فرمانداران باید به گونه‌ای رفتار کنند که اعتماد مردم به نظام اجرایی کشور افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، سید علی‌اکبر پرویزی به مهم‌ترین محورهای مطرح در سخنان حسن روحانی اشاره کرد و افزود: به گفته رئیس‌جمهور باید از حقوق مردم به طور قاطع دفاع کرده و فرصت انتخاب را به مردم بدهیم و استانداران و فرمانداران هم مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا به هیچ عنوان در فرآیند انتخابات جهت گیری نداشته باشند.

وی اظهار داشت: رئیس‌جمهوری همچنین در ارتباط با عدم احراز و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات نیز مطالبی را عنوان و خاطرنشان کرد معاون‌اول خود و وزرای کشور و اطلاعات را مامور کرده با شورای‌نگهبان رایزنی‌های لازم را داشته باشند تا با حضور تمام کاندیداها و سلایق، انتخابات هفتم اسفند را باشکوه و پرشور برگزار کنیم.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین با اشاره به اجرایی‌شدن رسمی برجام و لغو تحریم‌ها تصریح کرد: براساس سخنان رئیس‌جمهوری در همایش استانداران و فرمانداران، استان‌ها باید برای استفاده از ظرفیت‌های جدید پس از اجرایی شدن برجام فعال شوند.

وی ادامه داد: تاکید رئیس‌جمهور در حوزه مسائل اقتصادی به استانداران و فرمانداران این بود که علاوه بر اینکه باید با هیات‌های خارجی بیشتری برای سرمایه‌گذاری تماس برقرار کنند، برای جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تلاش بیشتری داشته باشند.

پرویزی خاطرنشان کرد: بنا به تاکید رئیس‌جمهور، استانداران و فرمانداران باید به گونه‌ای رفتار کنند که اعتماد مردم به نظام اجرایی کشور افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز