خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از هفت هزار قلم قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۵۹

در هفت ماهه ابتدای سال جاری طی بازرسی‌ها ی به عمل آمده از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در استان خراسان شمالی هفت هزارو ۷۳۸قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

در هفت ماهه ابتدای سال جاری طی بازرسی‌های به عمل آمده از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در استان خراسان شمالی هفت هزارو ۷۳۸قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از بجنورد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در هفت ماهه ابتدای سال جاری طی بازرسی‌ها ی به عمل آمده از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در استان خراسان شمالی هفت هزارو ۷۳۸قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.
سید ابراهیم حسینی افزود: در طی این مدت ۸ پررونده به ارزش ریالی ۱۶۶میلیون و۳۸۴ هزار و ۵۰۰ ریال تشکیل شد که پرونده‌های افراد متخلف برای رسیدگی و صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
وی ادامه داد: این سازمان آمادگی خود را جهت دریافت به موقع شکایات مردم در خصوص تخلفاتی همچون گرانفروشی، تقلب، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم نصب نرخ نامه، عدم صورت حساب، عرضه خارج از شبکه، احتکار، عدم عرضه کالا و خدمات از طریق سامانه ۱۲۴میتوانند روند کشف و رسیدگی به تخلفات را تسهیل کرده و از بروز پدیده گرانفروشی نیز جلوگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز