خبرگزاری کار ایران

کشف محموله ۲ میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۴۱

در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان کالاهای قاچاق کارآگاهان این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی در زمینه توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت.

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان اعضای باندی که اقدام به توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق می کردند دستگیر و در بازرسی از انبار متعلق به آنها محموله‌ای به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، یکی از کالاهایی که قاچاق آن به کشور در سال های اخیر بسیار مورد توجه قاچاقچیان بوده لوازم آرایشی و بهداشتی است و این درحالی است که لوازم آرایشی کشف شده اغلب فاقد کیفیت، تاریخ گذشته، ناسالم و برای سلامتی بسیار خطرناک هستند که بارها این موضوع توسط پزشکان محترم تذکر داده شده است، زیرا این کالا ها با خطرناکترین مواد اولیه تولید می‌شوند.

سرهنگ " ستار خسروی "، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در همین رابطه گفت: در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان کالاهای قاچاق کارآگاهان این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی در زمینه توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه تحقیقات وسیعی انجام و مشخص شد که اعضای این باند سه نفر هستند که لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را پس از انتقال به استان در انباری واقع در جاده شهرستان برخوار نگهداری می‌کنند.

این مقام مسئول عنوان داشت: با تکمیل شدن تحقیقات، کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ویژه و ضربتی از انبار مذکور بازدید به عمل آورده که در نتیجه این عملیات محموله بزرگی از کالاهای آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ خسروی گفت: در این عملیات تمامی اعضای باند که سه نفر بودند نیز در محل دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز