خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۲ نفر در برخورد دو دستگاه پراید و کامیون در فاروج - قوچان/ فرار راننده کامیون

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۵۵۰

سرپرست جمعیت هلال احمر قوچان از مصدومیت ۲ نفر در حادثه برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و کامیون در محور فاروج-قوچان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان مسعود برازنده در گفت و گو با خبرنگاران درباره این حادثه عنوان کرد : در ساعت ۱۷:۱۳ دقیقه روز گذشته (۲۱دی ) حادثه‌ای مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و کامیون با یکدیگر در کیلومتر ۲۴ محور فاروج به قوچان به عوامل پایگاه شهید بابا محمد رستمی اعلام شد و عوامل پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی همچنین ادامه داد : در پی این حادثه ۲ نفر آقا با محدوده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال ، دچار مصدومیت از ناحیه سر ، صورت و ساق پا شده بودند که بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم توسط عوامل پایگاه به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان برای مداوای بیشتر منتقل شدند .

سرپرست جمعیت هلال احمر قوچان با بیان این که این حادثه در ۲ مرحله اتفاق افتاده بود اذعان داشت: طبق اعلام شاهدان عینی و سرنشینان این ۲ خودرو پراید در مرحله اول کامیون با خودروی پراید (سفید رنگ ) برخورد جزئی داشته و باعث منحرف شده خودرو پراید به خارج از جاده می شود که تا به این لحظه این حادثه مصدومی نداشته است.

برازنده در ادمه گفت : لحظاتی بعد یکی از سرنشینان این خودرو پراید با بی توجهی به شرایط جاده جهت صحبت با راننده کامیون وارد جاده می‌شود که خودرو پراید دوم (پراید مشکی ) با این فرد برخورد و سپس به دلیل عدم کنترل خودرو با کامیون برخورد می کند که منجر به مصدومیت سرنشین خودرو پراید اول و راننده خودرو پراید دوم می شود .

وی اضافه کرد : اندکی بعد از حادثه دوم،  کامیون نیز از صحنه حادثه متواری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز