خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و وکولاک در محور سراب – نیر

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۷۶

نجاتگران پایگاه‌های فصلی گردنه صائین و شهید اباذری جمعیت هلال احمر شهرستان سراب به ده‌ها دستگاه خودروی گرفتار در برف وکولاک و تصادفات جاده ای امدادرسانی کردند.

نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان سراب به ۳ فقره حادثه جاده ای و ده ها دستگاه خودروهای گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا، نجاتگران پایگاه‌های فصلی گردنه صائین و شهید اباذری جمعیت هلال احمر شهرستان سراب به ده‌ها دستگاه خودروی گرفتار در برف وکولاک و تصادفات جاده ای امدادرسانی کردند.

محموداصلان پرویز، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراب گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان سراب، یکی از روزهای پرکار خود را در جهت امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک و حادثه دیدگان در ۲۴ ساعت گذشته پشت سرگذاشتند.

وی ادامه داد: در پی بارش برف، ده ها دستگاه خودرو در محور سراب – نیر و گردنه صائین در برف و کولاک گرفتار شده و قادر به ادامه حرکت نبودند که با تلاش شبانه نجاتگران پایگاه فصلی صائین قلعه جمعیت هلال احمر سراب، تعداد زیادی از خودروها رها سازی و جهت ادامه مسیر هدایت شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراب با اشاره به اینکه ۱۰نفر از سرنشینان خودروها به علت انحراف از جاده مصدوم شده بودند، یادآور شد: این افراد به صورت سرپایی توسط نجاتگران مداوا و به ۲۰ نفر از در راه ماندگان نیز در پایگاه اسکان و مواد غذایی، پتو و موکت در میان این افراد توزیع شد.

وی به وضعیت نامساعد محور سراب – اردبیل اشاره و اذعان کرد: تلاش های نجاتگران کماکان برای رها سازی خودروهای گرفتار در این مسیر ادامه دارد و تاکنون نزدیک به ۹۰ دستگاه خودرو رها سازی شده است.

رها سازی مصدومان برخورد خونین اتوبوس با خاور

محموداصلان پرویز همچنین از رها سازی مصدومان و اجساد فوتیهای برخوردخونین اتوبوس با خاور در کیلومتر ۱۵ محور سراب - بستان آباد خبر داد و گفت: بر اثر برخورد اتوبوس با خاور ۳۸ نفر حادثه دیدند و ۳نفر از مصدومان در درون اتوبوس گرفتار شدند که نجاتگران پایگاه امدادجاده ای شهید اباذری جمعیت هلال احمر شهرستان سراب با استفاده از دستگاه برش خودرو امداد و نجات، اقدام به رها سازی اجساد کشته شدگان و یک تن از مجروحان کردند

سقوط خودروی سواری از پل بافتان در مسیر ابرقان سراب

وی به امدادرسانی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری از پل بافتان در مسیر ابرقان سراب اشاره کرد و یادآور شد: و گفت: نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهید اباذری جمعیت هلال احمر شهرستان سراب از طریق پلیس ۱۱۰ در جریان سقوط یک دستگاه خودروی سواری پراید از پل بافتان در مسیر ابرقان سراب قرار می گیرند که بلافاصله نجاتگران به محل اعزام و اقدام به رها سازی ۳ نفر مصدوم این حادثه کرده و یک نفر از مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی شهرستان سراب انتقال داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز