خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

ضرورت نظام‌مند کردن ورزش همگانی در شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۶۱

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از سیاست های مطرح در شورای اسلامی با مصوبه کمسیون ورزش و جوانان، اعمال نگاه تخصصی به حوزه ورزش و نظام‌مند کردن فعالیت‌ها و اقدامات در این حوزه است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید حسین علوی مقدم در حاشیه بازدید از نمایشگاه خانواده ورزش با اعلام این خبر افزود: برای توسعه زیر ساخت ورزش استان رقمی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه ورزش خانواده ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امسال سال بسیار خوبی در حوزه ورزش استان است، امیدوارم بتوانیم هیات های ورزشی را احیا کنیم. یکی از دغدغه های اصلی شورای اسلامی مشهد نیز حفظ شادی و نشاط خانواده ها است.

همچنین  مهدی ناصحی، دیگر عضو شورای شهر مشهد ضمن اهمیت برگزاری نمایشگاه خانواده ورزش، تاکید کرد: در این شرایط ناگوار اخبار جهانی که به گوش مردم می رسد و شرایط سخت اقتصادی برپایی نمایشگاه خانواده ورزش زمینه ای مناسب برای تضمین سلامت و شادی نشاط خانواده ها است. 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: خانواده ها باید به مقوله ورزش توجه ویژه ای کنند و بدانند زندگی پر مشغله امروز نیاز دارد تا انسان فارغ از مسائل روزمره به سلامت جسم و روح خود هم فکر کنند.

وی در پایان ضمن قدردانی از تمام نهادهای اجرایی در برگزاری نمایشگاه خانواده ورزش، گفت: از خوانواده های مشهدی دعوت می کنم در این نمایشگاه حضور داشته باشند و از ظرفیت این نمایشگاه استقبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز