خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان خبر داد؛

اتصال فروشگاه‌های تعاون روستایی به شبکه توزیع کالا برگ الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۰۱۳

مدیرتعاون روستایی خراسان رضوی گفت: فروشگاه‌های مصرف تعاون روستایی خراسان رضوی به شبکه توزیع کالا برگ الکترونیک متصل خواهند شد.

 به گزارش ایلنا از مشهد، آرش آوان در خصوص اتصال تعاونی‌های روستایی به طرح کالابرگ الکترونیکی در خراسان رضوی اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف طرح تثبیت قیمت‌ها و مهار تورم،‌ بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید مردم به اجرا درآمده است و به موجب آن امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی پیش‌بینی شده در طرح کالابرگ الکترونیکی شامل برنج ایرانی، روغن مایع، شیر، پنیر، ماست، تخم‌مرغ، مرغ، حبوبات،‌ گوشت منجمد گوساله، ماکارونی و قند و شکر فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس کلیه خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم درصورتی که ۵۰ درصد اعتبار یارانه خود را صرف خرید ۱۱ قلم کالای پیش‌بینی شده در طرح کنند از اعتبار مازاد ۱۲۰ هزار تومانی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرتعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به تعداد فروشگاه‌های تعاونی مصرف در استان بیان کرد: در خراسان رضوی ۱۳۰ فروشگاه تعاونی مصرف فعال هستند که این تعداد فروشگاه در ۱۱۲ روستا و ۲۳ شهر قرار دارند و شامل این طرح می‌شوند.

آوان افزود: خانوارها می‌توانند از طریق کارت بانکی و نصب اپلیکیشن شما به نشانی https://shoma.sfara.ir خرید اعتباری خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز