خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بستر مناسب دیده شدن هیأت‌های ورزشی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۸۸۳

رئیس هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی گفت: نمایشگاه خانواده ورزش بستر مناسب برای دیده شدن هیات های ورزش استان است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسگری در خصوص برگزاری نمایشگاه خانواده ورزش افزود: برگزاری این  نمایشگاه می تواند راهکاری مناسب جهت توسعه ورزش در استان باشد.

وی با بیان اینکه این هفته مشهد میزبان مسابقات قهرمانان پیشکسوت ورزش دوچرخه سواری بود، افزود: از ۲۸ تا ۳۰ مهرماه این توفیق را داشته‌ایم در شهر علی بن موسی رضا (ع) میزبان  بیش از ۱۷۰ دوچرخه سوار پیشکسوت که آخرین فصل خود را در این رشته سپری کنند، باشیم.

وی با اشاره به اینکه، پیشکسوتان رشته دوچرخه سواری کتاب خاطرات دوچرخه سواری کشور هستند، افزود: هر آنچه می‌توان در دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران امروز پیدا کرد، در قلب و سینه این دوچرخه سوارن نهفته است.

طهوریان تصریح کرد: در روز ۲۹ مهر ماه در تایم تریل انفرادی در ۸ گروه سنی و در روز بعد در استقامت جاده ورزشکاران باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه، بیشترین حجم مدال در کشور در این مرحله به ورزشکاران تعلق گرفت، بیان کرد، دوچرخه سواران توانستند ۴۸مدال را آن خود کنند.

وی اضافه کرد: ورزش دوچرخه سواری اخرین فصل  در سال ۱۴۰۲ را در این رشته سپری کردو خوشبختانه امسال مشهد در ۳نوبت میزبان رشته دوچرخه سواری قهرمانی کشور بوده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از شهرداری مشهد و مجموعه تربیت بدنی استان خراسان رضوی، گفت: از خوانواده های عزیز مشهدی دعوت می کنم در این نمایشگاه شاد و پویا حضور داشته باشند و چندین ساعت  خوش را سپری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز