خبرگزاری کار ایران

جهان پهلوان در قلب مردم جای دارد؛

درستکار: افتخار می‌کنیم تختی از خانواده کشتی است / مرام پهلوانی او را محبوب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۹۶

تختی کشتی‌گیر بود اما فقط برای کشتی‌گیران نیست تمام ورزشکاران کشور از او الگوبرداری می‌کنند و باید زمینه‌هایی فراهم شود که در آینده نیز نام و یاد تختی از یادها نرود و جوانان کشورمان او را الگوی زندگی خود قرار دهند.

قهرمان سابق کشتی کشورمان گفت: افتخار می‌کنیم که مرحوم تختی از خانواده کشتی است و همه ورزشکاران او را الگوی خود قرار می‌دهند.

پژمان درستکار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری چهل و هفتمین سالگرد مرحوم تختی خاطرنشان کرد: این مرحوم در کنار مسائل فنی کشتی همواره سعی کرده مسائل اخلاقی را به نحو احسن رعایت کند و مرامی را از خود به جای گذاشته که بعد از ۴۷ سال می‌بینیم مردم همچنان او را دوست دارند و الگوی خود خطاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم تختی هیچ گاه به خاطر قهرمانی‌هایش مورد علاقه مردم نبوده و این مرام پهلوانی‌اش است که او را در بین آحاد مردم محبوب کرده است. تختی کشتی‌گیر بود اما فقط برای کشتی‌گیران نیست تمام ورزشکاران کشور از او الگوبرداری می‌کنند و باید زمینه‌هایی فراهم شود که در آینده نیز نام و یاد تختی از یادها نرود و جوانان کشورمان او را الگوی زندگی خود قرار دهند.

درستکار در پایان خاطرنشان کرد: برای من افتخار است که در کشتی فعالیت کرده و همچنان این رشته پهلوانی را ادامه می‌دهم و از بزرگانی همچون مرحوم تختی و سایر پیشکسوتان درس هایی برای زندگی آینده ام گرفته و می‌گیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز