خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی؛

شهردار جدید فیروزه معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۹۰۲

مراسم معارفه شهردار جدید فیروزه با حضور سرپرست اداره دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار و اعضای شورای اداری و شورای اسلامی شهر فیروزه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فرماندار فیروزه در این مراسم گفت: از شهردار به عنوان نگهبان و گرداننده شهر نام برده شده است، شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است و اولین وظیفه شهرداری عمران و آبادانی شهر است که با استفاده از نقشه های زیرساختی و مقررات ساخت و ساز با احداث خیابان ها و معابر شهری، ارائه خدمات، زیبایی سیما منظر و مبلمان شهری اتفاق می افتد. 

مهدی باغیشنی افزود: اگر در شهرداری مدیریت منابع انسانی و مالی درست مدیریت شود اهداف شهردار محقق می شود. 

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود شهردار جدید عامل وحدت در شهرداری باشد چرا که وقتی همه همدل و همراه باشند و یک هدف را دنبال کنند قطعا موفقیت حاصل خواهد شد، شهردار باید قانونمدار باشد و فرآیندها براساس مصالح شهر در عرصه های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: شهردار مجری ایده های هیات اندیشه ورزی به نام شوراست لذا تعامل شورا و شهردار مهمترین مسئله موفقیت شهرداری است ‌و استفاده از ظرفیت مشارکت مردم در امور شهری، اقتصادی، عمرانی که مورد تأکید رئیس جمهور است نیز می تواند در راستای موفقیت شهرداری موثر باشد، لذا ارتباط شهردار با مردم از مطالبات جدی حاکمیت است.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز گفت: امروز شهردار از بدنه شهرداری و آشنا به امور شهر و کارکنان است و انتظار می رود به نحو احسن فعالیت نماید و شورای اسلامی شهر نیز با تعامل و همدلی پشتوانه شهردار باشد.

نجفی زاده تصویب لایحه بودجه شهرداری و نظارت بر آن را وظیفه اصلی شورای اسلامی شهر دانست و افزود: این امر باعث پیشبرد امور شهر و شهرداری خواهد شد، لذا بودجه شهرداری باید با اشراف کامل و پیش بینی پروژه ها برنامه ریزی و تهیه و تنظیم و برای تصویب به شورا ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز