خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

عملکرد شورای ششم تا کنون امید‌بخش و درخشان بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۱۶۳

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کارنامه شورای ششم و مدیریت شهری در این دو سال درخشان، قابل‌دفاع و قابل‌قبول است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی ناصحی در هشتادمین و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: عمده مدیران شاغل در شهرداری مشهد مقدس، کارشناس و پاکدست هستند و در حوزه کاری خود، متخصص‌اند.

وی افزود: اینکه ما با ادبیاتی مطلق و کلی بخواهیم عملکرد خالصانه همکاران خود در شهرداری مشهد مقدس را زیر سوال ببریم نه در شان شورا و نه در شان شهرداری مشهد مقدس است و از انصاف به دور است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: یکی از بزرگواران اشاره کردند که عملکرد شورای ششم از ابتدا تا کنون قابل قبول نبوده است، اما من با صراحت می‌گویم، مدیریت شهری و شورای ششم در این دو سال عملکرد درخشانی داشته‌اند.

ناصحی بیان کرد: برای جلوگیری از بروز چنین قضاوت‌های ناعادلانه ای، لازم است اقدامات ارزشمند انجام شده بازخوانی شوند و مروری بر کارنامه شورای ششم صورت گیرد تا دیگر شاهد این نباشیم که از تریبون شورا، عملکرد قابل قبول و امیدبخش شورای ششم مورد هجمه قرار گیرد.

وی گفت: به همکاران خود توصیه می‌کنم قبل از زیر سئوال بردن کارنامه درخشان شورای ششم، از اقدامات صورت گرفته در این دو سال اطلاعات کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز