خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

اختصاص ۱۷ میلیارد اعتبار برای بوستان بانوان طُرق

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۷۶۲

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از تخصیص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پارک ویژه بانوان در این بوستان خبرداد و گفت: طراحی بوستان طُرق به اتمام رسیده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده و عمران و حمل‌ونقل شورای شهر از بوستان ریحانه، اظهار کرد: در ادوار گذشته مدیریت شهری، پارک‌های مختلفی ویژه بانوان ایجاد شده؛ یکی از مسائل عمده پارک‌های بانوان، فرسودگی و عدم توسعه و بهسازی آنها است.

وی گفت: در این دوره از مدیریت شهری، اعتبار خوبی برای پارک ریحانه گذاشتیم و در همین راستا اقدامات سازنده‌ای چون کارتینگ، ایجاد زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، مینی‌فوتبال و ... صورت گرفته است.

سلیمی با اشاره به بهسازی رستوران، برخی زمین‌های ورزشی و سرویس‌های بهداشتی، افزود: مناقصه احداث سالن چند منظوره نیز در پارک ریحانه برگزار شده و نگاه ما توسعه و بهسازی پارک‌های موجود است.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: در ۳ ماهه نخست امسال، ۱۴۴ هزار نفر، از پارک ریحانه بازدید داشته‌اند و براساس پیش‌بینی‌ها، این عدد تا آخر سال تا ۴۰۰ هزار نفر افزایش می‌یابد؛ یعنی درحدود یک سوم شهروندان بانوی مشهدی از این پارک استقبال می‌کنند.

سلیمی با اشاره به استقبال خوب شهروندان مشهدی از بوستان‌های ویژه بانوان، گفت: این استقبال نشان می‌دهد که اگر به نیازمندی‌های بانوان پاسخ دهیم، استقبال آنها را خواهیم داشت.

وی افزود: از جمله موضوعات بسیار مهم برای بانوان، تامین امنیت مادران و کودکان در محیط‌های پارک و دیگری، برآورده کردن نیازهای آنها است.

سلیمی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های بانوان و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان برای تعریف فعالیت‌های علمی ویژه بانوان، در بوستان‌های مختص آنان، تصریح کرد: یکی از نیازهای ویژه بوستان‌های ویژه بانوان، برخورداری از کارشناس فرهنگی است؛ کمبود نیرو در این خصوص باید برطرف شود.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به بازدید از بوستان طرق، گفت: براساس مصوبه شورای شهر، در بوستان‌های بالای ۵ هکتار باید سایت ویژه بانوان احداث شود.

سلیمی از تخصیص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پارک ویژه بانوان در این بوستان خبرداد و افزود: طراحی این پارک به اتمام رسیده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم؛ پارک‌ها براساس نیازهای بانوان، باید فضای مناسبی برای تفریح و ورزش باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز