خبرگزاری کار ایران

ساخت اولین بوستان بانوان در کوهسنگی مشهد توسط دوره ششم مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۴۲

نایب رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اولین بوستان‌های بانوان در دوره ششم مدیریت شهری، بوستان بانوان کوهسنگی با یک هکتار فضا است که در مراحلی پایان ساخت است و امیدواریم در آینده نزدیک در اختیار بانوان قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از بوستان بانوان کوهسنگی اظهار کرد: یکی از سیاست های دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد توسعه فضای سبز و ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی برای استفاده قشرهای مختلف سطح جامعه است.

وی افزود: در ابتدای آغاز به کار شورای شهر، دستورالعملی مبنی بر ایجاد فضای ویژه بانوان در پارک های بیش از پنج هکتار مصوب شد تا بانوان بتوانند فضای اختصاصی با رعایت مسائل شرعی و عدم اشرافیت به محیط بیرون داشته باشند تا با آرامش ویژه تری از فرصت حضور در طبیعت، فضای سبز و پارک استفاه کنند. 

یکی از اولین بوستان‌های بانوان در دوره ششم مدیریت شهری ، بوستان بانوان کوهسنگی با یک هکتار فضا است که در مراحلی پایان ساخت می‌باشد و امیدواریم در آینده نزدیک در اختیار بانوان قرار بگیرد. 

طهوریان عسکری گفت: تلاش ما افزایش بوستان‌های بانوان است تا خانم ها در فضای شهر در حوزه ورزش و خدمات رفاهی استفاده بیشتری از امکانات شهری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز