خبرگزاری کار ایران

در شهر مشهد؛

اجلاس تخصصی زنان عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۴۳۸

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از برگزاری اجلاس تخصصی زنان عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور در مشهد خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، فاطمه سلیمی در گفت‌وگویی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهارکرد: به همین مناسبت، کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد اقدام به برگزاری اجلاس تخصصی زنان عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور کرده است.

وی با بیان اینکه این اجلاس تخصصی از فردا، ۱۳ بهمن‌ماه فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز می‌کند، گفت: محوریت این نشست، بحث و تبادل نظر درخصوص گفتمان جدیدی است که با عنوان تعالی زیست‌پذیری شهری در حوزه بانوان و خانواده و همچنین ایجاد ساختار حوزه بانوان و خانواده در شهرداری‌های کشور مطرح می‌شود.

سلیمی تبادل تجربیات کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با دیگر شهرها را از دیگر محورهای این نشست دانست و افزود: باید به روشی دست پیدا کنیم که براساس آن شهر چگونه برای حضور و نقش‌آفرینی بانوان و خانواده‌ها مناسب و آماده‌سازی شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ساختارهای متناسب با زنان باید در شهرداری‌های کشور شکل گیرد و بودجه متناسب با آنها را نیز درنظر بگیریم 

سلیمی گفت: حوزه بانوان باید ساختار و برنامه و بودجه مشخص داشته باشد تا از این طریق بتوانیم به شکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، زیرساخت‌های حوزه بانوان را ارتقاء و توسعه دهیم. 

وی افزود: در نشست بانوان عضو شوراهای اسلامی شهرهای کشور، ۶۰ نفر از بانوان شرکت خواهند داشت و امیدواریم بتوان دستاوردهای سازنده‌ای را در حوزه‌های ماموریتی بانوان و خانواده کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز