خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان آتش نشانی مشهد خبر داد؛

معرفی ٢٠٩ ساختمان ناایمن با درجه اهمیت بالا به دستگاه قضایی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۵۵۱

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠٩ ساختمان ناایمن با "درجه اهمیت بالا" در مشهد طی یک سال اخیر برای اجبار به رفع نقص به دستگاه قضایی معرفی شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا کافی نیا افزود: طبق وظایف سازمانی و مصوبات شورای شهر مشهد، مقرر شد ساختمانهای با اهمیت بالا در اولویت بازدید ایمنی قرار گیرند که مراکز بهداشتی و درمانی، فرودگاه ها، مجموعه های آبرسانی و برق رسانی از آن جمله است.

وی اضافه کرد: ساختمانهای با اهمیت نظیر مدارس، مساجد، سینماها، استادیوم، فروشگاه های بزرگ و جایگاه های سوخت در اولویت بازرسی ایمنی قرار دارند.

کافی نیا ادامه داد: در مجموع هزار و ۵٧۶ مورد بازدید ایمنی از سوم اسفند پارسال تاکنون از این ساختمانها در مشهد انجام شده و ۵١۵ مورد اخطار ایمنی برای تجهیز شدن به سیستم های اعلام و اطفای حریق و اجرای نرده و برخی حفاظ ها صادر شده است، ٢٠٩ مورد از این تعداد به دلیل عدم همکاری به مراکز قضایی معرفی شده اند.

معاون سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: در بازدید ایمنی از ساختمانهای "با اهمیت متوسط" نظیر ساختمانهای اداری، تجاری و هتلها در مشهد، ١٢ هزار مورد بازدید ایمنی انجام شده که منجر به صدور ۵٠٧ مورد اخطاریه و معرفی ٣١۵ مورد به مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز