خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی برای اسکان اضطراری ۲۴ هزار نفر شب زائر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۸۸

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: پیش‌بینی لازم برای اسکان اضطراری ۲۴ هزار نفر شب زائر در مشهد انجام شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان اضطراری زائران با ظرفیت ۲۴ هزار نفر برای هر شب در نظر گرفته شده است.

جلیل بامشکی افزود: در صورت تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌های سوله‌های بحران، فرهنگسرا‌ها و سالن‌های ورزشی نیز در اختیار زائران قرار خواهد گرفت. بوستان زائرپذیر غدیر نیز به صورت کلی پذیرای زائران است.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد افزود: پنج ایستگاه استقبال از زائر در مشهد در پایانه مسافربری امام رضا (ع)، راه‌آهن، فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، محور مشهد- نیشابور و محور مشهد- قوچان برپا می‌شود.

بامشکی گفت: در این ایستگاه‌ها در مجموع ۱۷ غرفه دایر و در آن امکاناتی برای رفع نیاز‌های زائران و برنامه‌های فرهنگی، چون خدمات درمان و سلامت و اسکان تعبیه شده است. سازمان‌هایی مانند اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و آموزش و پرورش نیز در این ایستگاه‌ها غرفه دارند.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: در ایام نوروز باجه‌های راهنمای زائر به صورت شبانه‌روزی فعال است و راهنمایان افتخاری زائر نیز از ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز