خبرگزاری کار ایران

المان‌های نوروزی مشهد خانواده محور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۰۱

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: منطقه نمونه ملی گردشگری هفت حوض می‌تواند به واسطه شرایط آب و هوایی خوب و حضور خانواده ها یکی از پایگاه های اصلی گردشگری با محوریت خانواده باشد لذا المان‌های نوروزی با محور خانواده در این منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، مرتضی گواهی با اشاره به اولین رویداد نوآفرینی و تحول در حوزه صنعت گردشگری اظهارداشت: امیدواریم با برگزاری این رویداد بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ و لزوم توسعه آموزش ،گام مؤثری در حمایت از صنعت گردشگری مطابق با اولویت اصلی سیاست‌های کلی برنامه هفتم "پیشرفت اقتصادی توام با عدالت" در این حوزه در مشهد برداریم.

وی افزود: صنعت گردشگری در کشور دارای پتانسیل‌های بسیار زیادی جهت ارائه نوآوری‌ها و ایده‌های فناورانه در مقایسه با سایر حوزه‌ها بوده و این مسئله اهمیت و ضرورت برگزاری این رویداد را کاملاً تبیین می‌کند.

گواهی تصریح کرد: شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد می‌تواند در مبحث توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری و زیارت شهر مشهد تحول ایجاد کند که خود زمینه ساز بسترهای فرهنگی و گردشگری در میان خانواده‌ها است.

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با بیان این مطلب که المان‌های نوروزی با محور خانواده در منطقه گردشگری هفت حوض اجرا می‌شود عنوان کرد: بازپیرایی و اختصاص المان برای طرح استقبال از بهار۱۴۰۲ و  در منطقه گردشگری نمونه ملی هفت حوض و معرفی ظرفیت های گردشگری شهر مشهد از طریق اکران در استرابوردهای سطح شهر دو محوری که در حوزه گردشگری منطقه هفت حوش اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مبحث سیاست‌های فرهنگی در نظر داریم، ظرفیت‌های طبیعی فرهنگی موجود را فعال تر کنیم که در این خصوص می‌توان به باز پیرایی بستر محیط‌های طبیعی با تولید هویت‌های جدید اشاره کرد. به عنوان مثال منطقه نمونه ملی گردشگری هفت حوض می‌تواند به واسطه شرایط آب و هوایی خوب و حضور خانواده ها یکی از پایگاه های اصلی گردشگری و فرهنگی با محوریت خانواده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز