خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های گردشگری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۶۸

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد از آمادگی برای جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های گردشگری مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مرتضی گواهی، سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه امروزه اهمیت‌ برپایی‌ نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در توسعه‌ اقتصاد جهانی‌ روز به‌ روز در حال افزایش‌ است‌، اظهارکرد:‌ برگزاری‌ نمایشگاه‌ها به‌ویژه در سطوح بین‌‌المللی‌ از جنبه‌‌های‌ مختلف‌ موجبات پویایی‌ اقتصاد بومی‌ را فراهم‌ می‌‌سازد که‌ از آن جمله آنها می‌توان به‌ کمک‌ به‌ توسعه‌ و رونق‌ صنعت‌ گردشگری‌ اشاره داشت.

وی افزود: برهمین اساس، شانزدهمین‌ نمایشگاه بین‌‌المللی‌ گردشگری‌ و صنایع‌ وابسته‌ که از تاریخ ١٨ الی‌ ٢١ بهمن‌ ماه ١٤٠١ در تهران برگزار می‌گردد، فرصت‌ مناسبی‌ را برای‌ معرفی‌ جاذبه‌های‌ گردشگری‌ آداب، رسوم‌، سوغات، صنایع دستی و ... را به‌ بازدید کنندگان ارائه‌ می‌کند و همین‌ امر تاثیر بسیاری‌ در جذب گردشگر دارد.

گواهی با بیان اینکه یکی‌ از مهمترین‌ تأثیرات برگزاری‌ نمایشگاه‌های‌ گردشگری‌ قرار گرفتن‌ متولیان و صاحبان این‌ صنعت‌ در کنار یکدیگر و فرصتی‌ برای‌ بررسی‌ چالش‌های‌ مشترک و یافتن‌ راهکارهای‌ مناسب‌ برای‌ رفع‌ آن است‌، گفت:‌ اهمیت‌ صنعت‌ گردشگری‌ به‌ عنوان پدیده‌های‌ مهم‌ و یکی‌ از منابع‌ اقتصادی‌ و عاملی‌ مؤثر در توسعه‌ فرهنگی‌، اجتماعی‌ و اقتصادی‌ جوامع‌ انسانی‌ واضح‌ است‌ و تأثیر بسیار زیادی‌ بر درآمدزایی‌ و ایجاد کارآفرینی‌ بسیار گسترده دارد و همچنین‌ نزدیک‌ تر کردن ملل‌، اقوام و فرهنگ‌ها به‌ یکدیگر شده است‌.

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه‌ به‌ موضوع فعالیت‌ شرکت‌ توسعه‌ گردشگری‌ شهرداری‌ مشهد حضور در این‌ نمایشگاه فرصت‌ مناسبی‌ جهت‌ ارائه‌ پروژه های‌ توسعه‌ گردشگری‌ و جذب سرمایه‌ گذار است.

گواهی گفت: این‌ نمایشگاه فرصتی‌ فراهم‌ می‌کند تا امکان ارتباط چهره به‌چهره و از نزدیک‌ بین‌ عرضه‌کنندگان و مصرف کنندگان خدمات و ایجاد بستر مناسب‌ برای‌ افزایش‌ تعاملات و همکاری‌های‌ درون‌بخشی‌ و بین‌بخشی‌ بین‌ فعالان این‌ صنعت‌ با شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد ایجاد شود.

وی جمع‌‌آوری‌ و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری‌ در زمینه‌ گردشگری،‌ آشنایی‌ با آخرین‌ دستاوردها و نوآوری‌‌ها ارائه‌ شده در صنعت‌ گردشگری‌ از سوی‌ شرکت‌های‌ دیگر، بررسی‌ و مقایسه‌ مستقیم‌ کیفیت‌ دستاوردها و خدمات گردشگری‌، شناسایی‌ و جذب شرکاء جدید، شناخت‌ و بررسی‌ کمپین‌‌های‌ جدید بازاریابی‌ و توسعه‌ بازارها، به دست‌ آوردن فرصت‌های‌ نو تجاری‌ و سرمایه‌‌گذاری‌ و توسعه‌ روابط‌ تجاری‌ و همچنین ارتباط نزدیک‌ با بازدید کنندگان و امکان مذاکره مستقیم‌ را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز