خبرگزاری کار ایران

آغاز تخفیف عوارض ساختمانی و شهری تا ۴۰ درصد در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۶۰

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از آغاز اعمال تخفیف عوارض ساختمانی و شهری تا سقف ۴۰ درصد به مناسبت دهه مبارک فجر از ۱۲بهمن‌ تا ۱۷ اسفند خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود برهانی افزود: در راستای رونق سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان، پرداخت‌های نقدی عوارض صدور مجوزهای ساختمانی (گروه پروانه و پایانکار) و عوارض احداث و توسعه خطوط قطار شهری، قبوض عوارض کسب و پیشه و عوارض بر فعالیت از مشاغل غیر مشمول قانون نظام صنفی مشمول این تخفیفات پلکانی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به پاس مشارکت شهروندان در پرداخت سالیانه عوارض نوسازی و عمران شهری، بهای خدمات پسماند و بهای خدمات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مندرج در این قبوض نیز این تخفیفات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، بر این اساس و با رویکرد حمایت از مناطق کم برخوردار شهری، از تاریخ ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه، ۴۰ درصد تخفیف برای حوزه‌های درآمدی ۴ و ۵ شهری و ۴۰ درصد تخفیف برای حوزه‌های درآمدی ۱و ۲ و ۳ شهری به میزان ۴۰ درصد و همچنین از تاریخ یکم  تا ۱۷ اسفندماه برای حوزه‌های درآمدی ۴ و ۵ شهری به میزان ۳۰ درصد و برای حوزه‌های درآمدی ۱ و ۲ و ۳ شهری به میزان ۲۰ درصد تخفیف لحاظ خواهد شد.

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد ادامه داد: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند ضمن اینکه امکان پرداخت غیرحضوری در سایت avarez.mashhad.ir فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز